Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Euromodelbouw genk

Gestart door n/a, 28 augustus 2005, 13:56:12 PM

g4rc

Hello

deze mogen reed ik in mortsel en kwam ik daar een opel manta tegen volledig overplakt met stickers van euromodelbouw genk.

Was dat toevallig iemand van hier op het forum?

Greetz
 

karthuizer

Ik ga er zijn van vrijdagnamiddag tot zondagavond. Met de MSKK staan we er met onze "Obbereid"-baan. Een fictief grensstation tussen Zwitserland en Duitsland. Zopas hebben we een nieuw schaduwstation gemaakt met elf lange sporen (vijf voor elke kant, en 1 kopspoor), op anderhalve maand tijd werd dit schaduwstation gerealiseerd.

Wie niet kan wachten om Obbereid (en onze andere banen) te bewonderen, kan komend weekend (1 en 2 oktober) terecht op onze clubtentoonstelling [:D]

Tom

Ik zal er ook zijn.'K heb trouwens gelezen in MSM 41 dat als je je aboneerd op MSM op de expo dat je een fraai boekwerk cadeau krijgt.
Tom

tonycabus

Dat van dat boekwerk klopt ja!
Wie mijn snoet nog net kent zal me aan de Meta Media stand kunnen "bewonderen"[:D].
Ik stel jullie daar dan ook met plezier de andere aanwezige medewerkers voor!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

boke

Tony,

Hoe zit dat eigenlijk als je dit jaar reeds geabonneerd hebt voor de komende 2 jaar? Heb ik dan ook recht op een boek? Ik kan nu toch moeilijk gaan herabonneren voor een abonnement dat ergens start in 2007... Het boek interesseerd me ook wel!
En verder... hoe zit dat met een domicili?ringsopdracht voor MSM? Doen ze dat ook volgens het voordeliger tarief van 2-jaarlijks?

Groeten,

Boke

mark7758

Goeie vraag. Ben vanaf nummer 1 geabbonneerd. Mogen wij ook dat kado daar komen ophalen en hoe moeten we ons laten zien dat we lid zijn??
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

janjozef

tja dat boek heb ik ook nog nooit gehad

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

erik de noorman

Ik ook niet en ben lid vanaf nr.1

Erik

Jurgen

Tja, ik heb weer geluk. Mijn abonnement eindigt bij nummer 42. Betaling moet gebeuren voor november ergens. 'k Heb dus weer wreed chance, of ook niet, want 't is weer betalen [:(!]. Maar ja, je krijgt dan ook een prachtig magazine voor in de plaats h?.
Afin, beetje meer of minder uitgeven in Genk zal wel geen probleem zijn. Daarna kan ik toch weer een jaartje sparen. [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

FREMO e.V. - afd België

Meta Media = Modelspoormagazine,

Als vereniging zijn wij ook reeds geaboneerd op MSM vanaf nr 1, wij hebben ook het O (nul) nummer ontvangen.

Dus zouden wij ook ons aansluiten aan deze vraag!

Met vriendelijke groeten

Fremo e.V. - Afd Belgi
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

Johnnytrein

Ook hier hetzelfde abonnee sedert eerste nummer ook geen boek.Ik kan wegens omstandigheden echter niet naat Genk komen Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

karthuizer

Volgens mij krijg je dat boek toch enkel wanneer je een abonnement neemt in Genk (of je abonnement verlengt in Genk?).

Bij de Humo en zo zijn er toch ook soms van die acties dat men, wanneer men abonnee wordt, een set petanqueballen krijgt of zo. Daar kun je dan toch ook niet afkomen met: ja zeg, ik heb al een abonnement vanaf nummer 1, ik wil nu ook zo'n set ballen.

Dit is mijn visie, ik zou zelf eens moeten kijken of ik mijn abo al moet vernieuwen.

mark7758

Ik heb hem net 2 maanden geleden verlengd. En dat zonder de waarschuwing dat als je hem verlengd je een boek krijgt.
Al is het maar met korting.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

tonycabus

Het gaat om een promotie-actie ivm Euromodelbouw, alleen dan en daar.
Vooral als trekpleister zeg maar voor nieuwe abonnementen. En dan kan je natuurlijk moeilijk langs de abonnee kijken die zijn abonnement daar meteen ook verlengt.
De voorraad boekwerken is w?l beperkt, dus niet kwaad zijn als ze moesten op zijn natuurlijk...[;)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Ik ga morgen (zaterdag) naar Euromodelbouw ... even een dagje van achter mijn computer weg [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw