Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Euromodelbouw genk

Gestart door n/a, 28 augustus 2005, 13:56:12 PM

n/a

beste modelspoorfans,
op mijn verjaardag ga ik naar de euromodelbouw in Genk, maar als ik er zo over lees, snap ik nog alijd niet of er alleen treinen of ook andere dingen te zien zijn, hoe groot de hallen zijn, enz. kunnen jullie mij helpen?

ronny-vdv

Arne,

Bij mij het deze de vijfde maal zijn dat ik naar de beurs ga. De beurs gaat overwegende over treinen. Er zijn twee kleinere hallen voozien van auto's, vliegtuigen en boten. De grootste en nog twee andere hallen gaan alleen over treinen. Goed voor een ganse dag modelbouwplezier.

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

svvander

citaat:
Geplaatst door arne

beste modelspoorfans,
op mijn verjaardag ga ik naar de euromodelbouw in Genk, maar als ik er zo over lees, snap ik nog alijd niet of er alleen treinen of ook andere dingen te zien zijn, hoe groot de hallen zijn, enz. kunnen jullie mij helpen?



Hey Arne,

Ook toevallig... ik verjaar de dag na de beurs! En ik ga waarschijnlijk zondag de 9ste gaan.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Break302

Hallo Allemaal

Mag ik er U vrijblijvend op wijzen dat het zich hier om een EXPO met beurs gaat , en niet zozeer om een beurs ! [:D]
Dat zijn volgens mij twee totaal verschillende gebeurtenissen !

Groetjes Break302 Jos

marctje

MTD staat er met de N-baan en ik ben er dus gelijk 2 dagen
misschien een kans om eens andere forum leden te leren kennen
dus kom eens gedag zeggen bij MTD
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

wisselstromer

als ge alleen voor de treinen gaat kunt ge mss beter thuis blijven want de laatste keer dat ik echt "voldaan" was over het assortiment banen was de eerste keer dat ik ging in 97 en sindsdien is het allleen maar achteruit gegaan vind ik
ook de toegangsprijs stijgt ieder jaar

vorig jaar was het 15eu geloof ik wat redelijk vee lis voor het geen dat er te zien is
mss dat ik me toch weer laat omlullen en ga

mvg
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Rochevalien

CiteerGeplaatst door wisselstromer

als ge alleen voor de treinen gaat kunt ge mss beter thuis blijven want de laatste keer dat ik echt "voldaan" was over het assortiment banen was de eerste keer dat ik ging in 97 en sindsdien is het allleen maar achteruit gegaan vind ik
[/quote

How zekers!!! wat een uitspraak,wat is er dan wel voor nodig om jou te "voldaan"? en over wat voor banen gaat het dan?

Gerrit

wisselstromer

als er een hal voorzien is voor modeltreinen en deze is dan maar voor de helft gevuld met treinen dan vind ik het niet waard om er 60km en 15eur voor over te hebben.
de laatste 3 edities vielen mij zeer tegen

sorry als het wat cru overkwam maar dat ios mijn gedacht over euromodelbouw in genk
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

Ik vind deze uitspraken een beetje overtrokken, de 15? is inderdaad veel (was dat echt zoveel ik dacht 10?) maar uiteindelijk en zeker als ge u open zet voor andere soorten modelbouw zijn geld waard. Uiteindelijk de modelbouwtechnieken voor de bouw van een vliegtuig of een huisje komen voor een groot deel overeen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

ach

ik hoop dat het dit jaar beter is als 2 jaar geleden
er is namelijk licht aan het einde vd tunnel[:)]

we zien elkaar vast daar dan

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

tonycabus

Ja, de trein die op je afstormt [:D] [:D] [:D]
Ik heb horen zeggen dar er een aantal dingen zullen zijn die de moeite waard zijn...
Ik zal er ook zijn![;)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

wisselstromer

het zal toch niet die trein vn olaerts uit gruitrode zijn zeker ??

mvg
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

Yep MTD staat er ook met de N-baan, er staan dus ook schoon dinges
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

rgp

Dag

0-Forum zal er ook staan.

Trouwens het thema zou "grote schalen" zijn.

Roland

Ferkelmaster

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik vind deze uitspraken een beetje overtrokken, de 15? is inderdaad veel (was dat echt zoveel ik dacht 10?) maar uiteindelijk en zeker als ge u open zet voor andere soorten modelbouw zijn geld waard. Uiteindelijk de modelbouwtechnieken voor de bouw van een vliegtuig of een huisje komen voor een groot deel overeen.

Jan



Dat ben ik helemaal met je eens, Jan. Wij stonden 2 jaar geleden in Genk en ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken bij andere vormen van modelbouw. Alleen moet je er voor open willen staan. Als "Euromodelbouw" werkelijk zo slecht was had Herr. Ebe van de organisatie uit Dordtmund wel alleen een flesje "Jupiler" gedronken. Ook hadden de 4 modelbouwtijdschriften hun mensen wel thuis gelaten bij moeder de vrouw.
Nu waren: Modelleisenbahner; Railhobby; Railmagazine en Continental Modeler aanwezig en knipten en schreven er lustig op los.[^]

En, ik dacht dat het ook "maar" ?10,- was....
Back on Track!🇬🇧/🇩🇪