Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 97

Gestart door doomslu, 11 oktober 2010, 14:50:28 PM

doomslu

Jullie denken wellicht, die mannen zijn volop met de expo bezig en dat klopt helemaal! We laten er zelfs onze slaap voor.;)

Toch vonden we nog een gaatje om ook een nieuwe MSM in mekaar te boksen. Alle info op www.modelspoormagazine.com --> huidig nummer.

Normaal gezien moet het nummer net voor de expo in de winkel liggen en natuurlijk is het ook te koop in Mechelen. :p

IMGhttp://i144.photobucket.com/albums/r184/doomslu/Diverse/MSM97cover.jpg/IMG
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Heel goed want ik las dat men met het blad waar het adres op staat een gratis consumatie kan verkregen worden.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

T03

t'Ziet er goed uit.

Marc.
"I have a train riding in my brain"

Baureihe 103

Ik schrijf vrijdag in de winkel zelf mijn adres er wel op.
Zaterdag as neem ik dan in Mechelen wel een abo voor 2 jaar
dat is toch wel een consumptie waard dacht ik zo.

Groetjes Bert

nog 4 nachtjes slapen dan is het blad er al weer[:D]
Bestaat er een andere hobby.

Alain

Ik kom hem zaterdag persoonlijk afhalen aan de MSM stand.[:D]

marc goovaerts

Zeg Luc, waarom moeten we het hier altijd met slechts de cover doen ? Om daarna over te schakelen naar het TMM-forum voor meer gedetailleerde uitleg.... Pour les Flamands la m?me chose svp.

doomslu

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Zeg Luc, waarom moeten we het hier altijd met slechts de cover doen ? Om daarna over te schakelen naar het TMM-forum voor meer gedetailleerde uitleg.... Pour les Flamands la m?me chose svp.

Omdat alles op de website staat wil ik het hier niet herhalen (je hoeft maar te klikken op de link). Ik wil jullie ook een beetje in de richting van de website "duwen", begrijp je. [;)]
En onze waalse vrienden moeten het voorlopig nog zonder deftige website doen, vandaar...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

groot gelijk luc, en die nieuwe website is zeker niet slecht, goede agende, redelijk juiste adressenlijst, enz...

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Geert

citaat:
Geplaatst door doomslu
Omdat alles op de website staat wil ik het hier niet herhalen (je hoeft maar te klikken op de link). Ik wil jullie ook een beetje in de richting van de website "duwen", begrijp je. [;)]




Het zal handig zijn dat de link 'Home' op deze site (rechtsbovenaan) naar de juiste website van MSM doorlinkt (is nog de oude MSM site) [:I]
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

citaat:
Geplaatst door Geert

citaat:
Geplaatst door doomslu
Omdat alles op de website staat wil ik het hier niet herhalen (je hoeft maar te klikken op de link). Ik wil jullie ook een beetje in de richting van de website "duwen", begrijp je. [;)]




Het zal handig zijn dat de link 'Home' op deze site (rechtsbovenaan) naar de juiste website van MSM doorlinkt (is nog de oude MSM site) [:I]

Geert, dat is bij deze in orde (ik had het nog niet gemerkt [:I]). We werken nog steeds aan het verbeteren van de website(s). Er komt nu echt schot in de zaak. Nog wat geduld dus.

@Janjozef: de agenda wordt bijna dagelijks up-to-date gehouden en is de "offici?le" agenda zoals die ook in het blad verschijnt.
De adressenlijst van de clubs wordt nog steeds aangevuld, telkens we informatie krijgen van de betrokken clubs.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

cyberbeast

Ziet er een interessant nummer uit. Ik ben benieuwd naar de straatlantaarns.
 

didier1990

beste

Ben benieuwd hoe het er gaat uitzien.
Heb juist een abonnement genomen ben benieuw kan niet meer wachten.
[:p]


mvg
didier

Gerolf

citaat:
Geplaatst door cyberbeast
Ziet er een interessant nummer uit. Ik ben benieuwd naar de straatlantaarns.
Ik ook. Ik heb dat artikeltje weliswaar geschreven, maar ik kijk er altijd naar uit om het in het "echt" te zien [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Hij is daarnet aangekomen. Een puik nummer met voor elk wat wils [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

didier1990

heb jij geluk.
Ik heb hem nog niet wachten maar.[;)]
Maar kan eigelijk niet wachten.[:D]

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Hij is daarnet aangekomen. Een puik nummer met voor elk wat wils [8D]