Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Autotransportwagons van LS-Models

Gestart door ERVIN, 09 oktober 2010, 22:07:15 PM

OMC

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Vraagje aan de kenners ...

Hoe stonden de wielklemmen (of hoe noemen die beugels om de wagens vast te zetten) wanneer er geen auto's werden vervoerd ?
Kwestie om dat in model ook na te maken.







Een voorbeeld van een soortgelijk type autodraagwagens, misschien ben je hier wat mee want van niet beladen Cobelfret's vind ik niet meteen een foto [:I]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Paulogic

citaat:
Geplaatst door doomslu
H?la, wil dat dan zeggen dat mijn e-mailadres niet geschikt is voor kinderen? [:D]



Misschien he... parental control kan door zijn vrouw zijn ingesteld.
Hij was misschien gestraft en mocht efkes niet mailen naar
hobbygenoten ???[:D]

Tja in de hoek staan heeft bij Erwin geen zin. Gelijk welke hoek
staat toch vol met spoor en aanverwanten. Niet echt een straf dan of course.[:D]



[:D][:D][:D]
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

factageklerk

Kan iemand mij eens vertellen of deze wagens het ook kunnen uithouden op een c-rail baantje met kleine bochten?
 

TreinTeLaat

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Kan iemand mij eens vertellen of deze wagens het ook kunnen uithouden op een c-rail baantje met kleine bochten?



Ik heb ze gekocht en meteen getest...
Ze hebben wel wat problemen om door een R1 te gaan..., ik denk dat ik ze teveel zag 'beschadigen' als ik ze door R1's laat gaan...

Ook bij R2-bochten zie je dat er enige wrijving is aan de wielassen en dat het niet ideaal is...

R3 gaat wel perfect [:D]


>>> PS: Weet iemand hoe je die gele 'kettingen' aan die Cobelfrets moet vastmaken (zodat de auto's blijven staan) ?

ronny-vdv

Worden auto's en bestelwagens in dezelfde sleep vertransporteerd of gebeurd dit afzonderlijk ?
Worden in de werkelijkheid B-Cargo wagons gemengd met deze van Cobelfret ?

ronny-vdv
Mvg,

ronny-vdv

ERVIN

Ik heb al heel wat autotransporten gezien , maar nog nooit auto's samen met bestelwagens, maar  zeg nooit nooit h?.

eve

Inderdaad Erwin, zeg nooit nooit...



Uploaded with ImageShack.us

Erik

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik heb al heel wat autotransporten gezien , maar nog nooit auto's samen met bestelwagens, maar  zeg nooit nooit h?.




Misschien een vraagje voor de mensen regio Genk ; ik dacht ooit een transport gezien te hebben van Ford Genk waar luxe wagens vergezeld waren van Transit's ! [?]
Groeten Peter[;)]


ERVIN

Ahh voila , de bewijzen zijn er dus h? , zelf nog nooit gezien , maar het kan dus.
Bedankt voor de foto's mannen.

chef garde

Schitterende foto van die VW Kevers en T2 !!  Klassewagens.

bolly8370

Hallo
De auto's en bestelwagens komen bij ons binnen(in zeebrugge) op afzonderlijke treinen. Voor bestelwagens is dat een ander type van wagons.Als ik eens tijd heb zal ik er eens wat foto's van nemen
greetz Marco

vanmiegroet

Wat is de prijs voor een steje van LS-M voor de auto transpotrtwagens?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

daniel

Rechtstreeks van de spuit cabine ... een honderdtal VW (Minikits van Herpa) wachten nog op hun definitieve kleur. Groen en bordeau zijn gedaan [;)]




ronny-vdv

Bedankt voor de reacties.

@ Daniel, zeer mooi gedaan !

Welke merken van personenwagens worden van en naar Zeebrugge vertransporteerd ?

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv