Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

waar is peter

Gestart door janjozef, 28 september 2010, 09:04:47 AM

janjozef

Blijkbaar heeft peter zichzelf volledig gewist van het forum,
weet iemand waarom

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Geen idee waarom, Jan. Het is niet de eerste keer dat hij het forum verlaat, maar nu lijkt het definitief.

Wat ik vooral erg vind, is dat hij een hoop van zijn berichten heeft gewist. Daardoor zijn er nogal wat interessante draadjes op dit forum waardeloos geworden [xx(]
Hij is intussen niet meer in staat om iets aan het forum aan te passen, om verder onheil te voorkomen [:(!]
Het verwijderen van bijdragen op ons forum is niet zomaar verboden. Blokkering is een logisch gevolg.

Het doet me wel pijn. Ik apprecieer Peter, hij is hier in Mortsel trouwens al verschillende keren over de vloer geweest [:(]
Wat mij betreft blijft de vriendschap, maar op ons forum heeft hij niets meer te zoeken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ludwig

Het zoveelste waardevolle lid dat het forum de rug toekeert.
Ik had het ook al gemerkt en vind het spijtig, ik kon Peter zijn bijdrage altijd wel appreci?ren.
Als je zo eens de ledenlijst overloopt schrik je toch even hoeveel er niets meer van zich laten horen.
Loopt er hier iets fout of is het de normale gang van zaken op en forum?[?]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Gerolf

Dat mensen op een forum komen en gaan is normaal. Zoiets kom je in alle verenigingen tegen, dus ook hier.
Soms ligt het aan de mensen zelf (andere hobby, priv?-problemen, ...), soms aan uit de hand gelopen meningsverschillen, soms wordt iemand de deur gewezen, en soms blijft iemand weg omdat de vereniging niet meer voldoet aan wat men ervan verwacht.

Nogmaals: ik heb geen idee wat Peter heeft bezield om vanalles te wissen. Erg spijtig.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

Michiel

Ik kon Peter's bijdrage ook altijd wel pruimen, en vind het ook erg jammer dat hij op deze manier het forum blijkbaar de rug toe keert. Een forum waar hij nochtans jaren heel actief en duidelijk met veel zin aan heeft deel genomen. De rede van zijn vertrek hebben we het raden naar. Wel jammer dat hij met zijn vertrek het nodig achtte om een deel van zijn recente bijdrages te wissen. [:(]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

just4fun

Inderdaad jammer, 'k had het ook al gezien.
Hij zal d'r wel z'n redenen voor hebben, maar 'k zal zijn bijdragen toch erg missen.
Paul

ysbeer

Jammer om twee redenen.
eersten had hij vaak goede bijdrage,een deel is nu weg
maar ook jammer dat hij niets heeft gemeld ,
Waarom niet, 95% (of mog meer mms) heeft niets kwaad tegen hem.
Dus waarom die mensen niets gezegd.

maarja het zal wel zijn reden hebben,jammer dat we die niet weten (als het althans iets met het forum van doen heeft)

Als ik ooit vertek zullen julie het weten en hoe.[:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]
wim

factageklerk

Ik begrijp er ook niets van , er was hier toch geen aanleiding voor
 

ERVIN

Het blijft , ook voor mij , een raadsel , en Peter heeft , via mail , te kennen gegeven dat hij daar ook niets over kwijt wil , en die keuze respecteer ik dan ook.

Maar jammer , ja jammer is het wel.[:(]

erik50

Stand van de maan zeker? [:(]
Neen serieus, het forum de rug toe keren begrijp ik best maar al je berichtjes verwijderen en zodoende draadjes onleesbaar achterlaten doe je niet.[xx(]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

railman56

inderdaad jammer van peter
waarschijnlijk de druppel die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen (al weet ik de reden ook niet)
maar laten we vooral het positieve van peter onthouden: zijn bijdrage mocht gezien worden (ik heb althans toch mooie dingen gezien van zijn hand)
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Rochevalien

Iedereen heeft soms wel eens "genoeg" van een forum,zelfs van dit forum .Je kan ook gewoon stoppen met reageren en zelfs een tijd stoppen met draadjes volgen en lezen.Of alleen maar de draadjes volgen die wat lijken te worden (doe ik ook)en de rest niet.
Al je sporen uitwissen zoals hier is er wat over en zeker als de reden niet zo duidelijk is .Spijtig is dit zeker ,daar niet van .Maar het is nog "spijtiger" als het niet de eerste keer is...
De dingen gewoon wat meer relativeren is het beste,denk ik.Dit forum is NIET het allerbelangrijkste in de hobby,of zelfs in het leven.
Er is ook geen man overboord als je geen gelijk krijgt,of als men kritiek heeft op je werk.Ga dan vooral niet roepen van "Kun jij het beter?" maar AANVAARD gefundeerde,en zinnige kritiek.
"Alles kan beter "zeg maar.

Ps: voor de goede orde : ik heb niets te maken met het "ontslag" van Peter en heb totaal geen idee waar dit over zou kunnen gaan.

Gerrit

Metpetergaathetbeter

't is toch jammer dat Peter er niet meer  bij ons is(op het forum althans)! Ik keek  eens op de Franstalige forum van TMM en daar staan nog steeds bijdragen van Peter  te bekijken!
Groeten Peter[;)]

martintje

heummmmm....wie  is Peter ?? [:I]
Mvg Marty