Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 96

Gestart door doomslu, 12 september 2010, 20:58:06 PM

doomslu

Nog deze week in de brievenbus van de abonnees en vanaf vrijdag bij de (dagblad)handelaar. :)

IMGhttp://i144.photobucket.com/albums/r184/doomslu/Diverse/MSM96cover.jpg/IMG

Meer op: www.modelspoormagazine.com
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

C-rail

Mooi, mooi!
Waarom extra dik nummer? Ik dacht dat dit enkel gedaan werd met de zomervakantie? Niet dat ik er iets op tegen heb [^], integendeel!

Wel een vraagje, wat is een houtmijt?

BigCedric

Dat is een houtopslag, als je op de link klikt onder cover en dan naar huidig nummer gaat staat er uitleg.
 

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door C-rail

Mooi, mooi!
Waarom extra dik nummer? Ik dacht dat dit enkel gedaan werd met de zomervakantie? Niet dat ik er iets op tegen heb [^], integendeel!

Wel een vraagje, wat is een houtmijt?




Wat mij betreft mag het nog dikker !

Houtmijt = hoop hout die gestapeld ligt al dan niet bedekt om uit te drogen, om later opgestookt te worden(veronderstel ik!)
Groeten Peter[;)]

stevend

Voor mij mag het nog DIKKER[:D].

doomslu

citaat:
Geplaatst door C-rail

Mooi, mooi!
Waarom extra dik nummer? Ik dacht dat dit enkel gedaan werd met de zomervakantie? Niet dat ik er iets op tegen heb [^], integendeel!

Wel een vraagje, wat is een houtmijt?


Extra dik omwille van een aantal pagina's over de expo!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Bwa is al dik genoeg. Nog dikker betekend meer artikels en het zou kunnen dat de kwaliteit achteruit gaat dan. De prijs verhoogt hoogstwaarschijnlijk ook al met meer papier.
Nee laat het maar zo als het is. Ben zeer tevreden met het kwaliteits tijdschrift.
Een extra-tje zoals die speciale liniaal die ooit gratis werd gegeven is wel een optie.

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

prulleman

inderdaad, mijn schaallat is al lang opgebruikt en versleten. Beter nog. Voor de abonnees een stalen schaallat. Daar kun je dan rechtstreeks mee snijden.[8D]

marc goovaerts

En waarom eigenlijk alleen voor abonnees ? Wat is er verkeerd aan dat sommigen elke maand de moeite willen doen om tot aan de krantenwinkel te gaan om hun exemplaar ongekreukt en ongeplooid vast te krijgen (?n meer betalen) ?

Trouwens een stalen lat mag dan interessant zijn om te snijden, een schaallat gedrukt op niet te dik transparant materiaal is dat ook. Daarmee kan je ook niet-vlakke onderwerpen meten ?n het is goedkoper om te verzenden (minder gewicht) en te produceren. Kan gewoon gezeefdrukt worden op transparant dun acetaat.

kasteel

@ Marc Goovaerts
Volledig akkoord - ik ga elke maand mijn gereserveerd exemplaar halen
en betaal graag dat ietsje meer - ik ga eens navragen of de winkelier voor die exemplaren ook de extra's krijgt
groeten
Jan

ronny-vdv

Wanneer valt hij in de bus ? Ik zit te wachten !

Heb dringend lektuur nodig, want ik zit ziek thuis.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Stefke

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Wanneer valt hij in de bus ? Ik zit te wachten !

Heb dringend lektuur nodig, want ik zit ziek thuis.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]


Ben precies niet alleen. Beterschap!
 

trainfreak

Normaal zou het nummer vandaag toch moeten toegekomen zijn?
Misschien komt het nu morgen, omdat het extra dik is zal het verwerken misschien wat langer duren, of zijn de postbodes te zwaar geladen[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

cyberbeast

Ik ben facteur maar met cong?. Mss is het daarom wat later :p
Ik ben benieuwd naar het nieuwste nummer.
 

doomslu

Op het TMM-forum is er alvast al ??n iemand die de ontvangst heeft gemeld. Nog even geduld dus. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *