Beautiful British Columbia

Gestart door evan, 17 augustus 2010, 14:20:33 PM

evan

#75
@Tothepoint

Hoezo?   [:D][}:)]


Grapje: Ik heb het aangepast...Op macrofoto's zie je echt alles h?.[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

amest

#76
knap gedaan, heel plezant om te volgen
groeten,

Arvid

René

#77
Hee Evan, Jij blijft ook stevig doorbouwen. Tot het moment dat je de zaak in de auto moet zetten? Wel oppassen dat de verf en het gips dan droog zijn.
En pas op voor rondvliegende tl buizen op de ring [:D]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

ToThePoint

#78
citaat:
Geplaatst door evan

@Tothepoint

Hoezo?   [:D][}:)]


Grapje: Ik heb het aangepast...Op macrofoto's zie je echt alles h?.[;)]



U heeft het reeds aangepast. Goed gedaan nu.
Ben wel benieuwd hoe u het betonijzer achteraf heeft ingeplant ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

evan

#79
De expo is alweer voorbij[:(]

Wel leuke ervaring gehad, veel mensen leren kennen en heel veel bekenden gezien!

De bouw van het baantje is goed opgeschoten en de rijeigenschappen waren ook aar behoren.  Er is maar ??n ontsporingetje geweest in die twee dagen.[:D]  Dit ondanks dat er constant aan de baan werd gewerkt met lijm ea.[8)]

Ik heb nog niet veel foto's, maar er zullen er zeker volgen.  De tweede module is zo goed als klaar en de derde is ook 2/3 klaar.  

Het deed me plezier dat veel mensen vragen hadden en dat ze veel interesse toonden in het werk.  Allen dank daarvoor[:X]

Hierbij 2 sfeerplaatjes van de 2e module die niet aangekleed was bij de aanvang van de expo...





M'n baantje staat nu ergens te wachten totdat m'n modules van de Nitinat RR weg zijn naar een opslag ruimte.  Hierna werk ik voort aan de baan met een gewoonlijk verslag[;)] want de baan moet af met enkele uitbreidingen tegen einde februari!  ( voor Ontraxs 2011)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

martintje

#80
citaat:
Geplaatst door evan
want de baan moet af met enkele uitbreidingen tegen einde februari!  ( voor Ontraxs 2011)




Dat is u gerade heh, anders stokt de aanvoer van die roze gele dingen op een stokkie, en wij van de Lollypenoza zijn niet makkelijk heh [}:)]
Mvg Marty

evan

#81
popompom...pom[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#82
Voila,

Na wat experimentjes en andere uitspattingen doen we voort met dit projectje.  Het heeft even geduurd eer ik hiermee voortga, maar het slechte weer dwingt me om voort te doen[:D]

Ik heb de 3e module bovengehaald  van het baantje en ga hieraan voortwerken vanavond en morgen.  De rotsen hebben mn collega Erik en ik gemaakt te Mechelen op de Expo en het vervolg zullen jullie hier in dit draadje te zien krijgen.

Momenteel ben ik aan de kleuring van de rotsen bezig en het aanbrengen van een eerste laag zand.

Enjoy:









Tot later[;)]

PS: Ik heb een hekel aan bepaalde Antwerpse parkeerwachters[:(!]  Stond net mn wagen voor de deur te schrijven.  Hij kon mn bewonerskaart niet lezen door mn voorruit want het is te donker en te nat.   ???[:0]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pol

#83
Tja parkeerwachters ... [xx(]
Laat je er in elk geval niet door ontmoedigen en vlucht in je fantasie naar British Columbia! Ik ben alvast fan! [^]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

evan

#84
@POL

Ik kon mn frustratie gewoon ns wegtypen[;)]  Nu al vergeten hoor.

Thx[;)]


Hierbij nog de kleuren van het gesteente alvorens de aankleding.  Mn favoriete toeschouwer was er ook[:D]









Wordt vervolgd[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#85
Nog een laatste post voor vanavond.
Alles eerst moet drogen want anders komt het niet goed.  (Steentjes die inde achtergrond gaan kleven enz.)

De achtergrond is verre van af, maar de rest gaat morgen voort.

Groetsels[;)]



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pol

#86
Het valt mij op dat er hier een paar h??l goeie modelspoorders zitten die allemaal een kat hebben?!? Moet ik er nu ook een aanschaffen? Dat wordt wel een probleem want ik ben verschrikkelijk allergisch ook al zie ik die beestjes best wel graag! [:D][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

evan

#87
Vandaag een dagje verlof[:p]

Dus... na de huishoudelijke en andere jobkes... MODELBOUW![:D]

Vandaag heb ik wat aan mn achtergrond geschilderd waar ik gisteren aan begonnen was.  Laagje per laagje want het is en blijft een ontdekking voor mezelf en de kleuren moeten nog kloppen met de rest van de baan.
Enfin de foto's...(het is nog niet af he...[;)])









Chessie merkte op dat ik de binnenkant van de tunnel nog moest bekleden, maar gelukking is die rots afneembaar.  Danku Chessie[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#88
Nog wat Fotootjes:










Tot later
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

#89
SCHITTEREND!![:0]