6005 De Panne

Gestart door chef garde, 14 augustus 2010, 11:32:02 AM

chef garde

Even citeren uit MSM 95, p. 19 over de 6005: ... vanaf 1987 werde de 6005 gebruikt voor het slepen van de P-trein naar De Panne ...

Kan iemand mij vertellen welke samenstelling dit was???  Foto's zijn eventueel ook welkom!  Bedankt!

Stefke

deze is voor mij ook wel interessant. Ik woon op een boogscheut van de lijn 73... Helaas woonde ik toen er enkel nog gedieseld werd langs die lijn, nog niet...
 

Powered By Diesel

Ik heb even MSM 40 erbij genomen met het baanplan "De Westhoek op 2 niveaus". Hier vindt je foto's van de reeks 62 met zowel een sleep van 4 bordeaux M2 (B-B-AB-BD)foto Max Delie 1991 en een sleep groene M2's (foto's Alain Janmart 1990 en Guy Van Meroye 1995) Andere Belgische rijtuigen komen in dit artikel niet voor, dus ik vermoed dat dit het belangrijkste materieel was voor deze lijn wat de reizigersdienst betreft in deze periode.
running on heavy fuel

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Stefke

citaat:
Geplaatst door Powered By Diesel

Ik heb even MSM 40 erbij genomen met het baanplan "De Westhoek op 2 niveaus". Hier vindt je foto's van de reeks 62 met zowel een sleep van 4 bordeaux M2 (B-B-AB-BD)foto Max Delie 1991 en een sleep groene M2's (foto's Alain Janmart 1990 en Guy Van Meroye 1995) Andere Belgische rijtuigen komen in dit artikel niet voor, dus ik vermoed dat dit het belangrijkste materieel was voor deze lijn wat de reizigersdienst betreft in deze periode.



Deze MSM zal ik dringend eens moeten nabestellen.
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door Stefke

citaat:
Geplaatst door Powered By Diesel

Ik heb even MSM 40 erbij genomen met het baanplan "De Westhoek op 2 niveaus". Hier vindt je foto's van de reeks 62 met zowel een sleep van 4 bordeaux M2 (B-B-AB-BD)foto Max Delie 1991 en een sleep groene M2's (foto's Alain Janmart 1990 en Guy Van Meroye 1995) Andere Belgische rijtuigen komen in dit artikel niet voor, dus ik vermoed dat dit het belangrijkste materieel was voor deze lijn wat de reizigersdienst betreft in deze periode.



Deze MSM zal ik dringend eens moeten nabestellen.

In Mechelen op de stand van MSM/TMM te koop. [;)]
Wie op de beurs 11 nummers koopt krijgt ze voor de abonnementsprijs.

Sorry voor de OFF-topic, maar het kan wel interessant zijn om te weten, is het niet? (geen verzendingskosten). [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stefke

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Stefke

citaat:
Geplaatst door Powered By Diesel

Ik heb even MSM 40 erbij genomen met het baanplan "De Westhoek op 2 niveaus". Hier vindt je foto's van de reeks 62 met zowel een sleep van 4 bordeaux M2 (B-B-AB-BD)foto Max Delie 1991 en een sleep groene M2's (foto's Alain Janmart 1990 en Guy Van Meroye 1995) Andere Belgische rijtuigen komen in dit artikel niet voor, dus ik vermoed dat dit het belangrijkste materieel was voor deze lijn wat de reizigersdienst betreft in deze periode.



Deze MSM zal ik dringend eens moeten nabestellen.

In Mechelen op de stand van MSM/TMM te koop. [;)]
Wie op de beurs 11 nummers koopt krijgt ze voor de abonnementsprijs.

Sorry voor de OFF-topic, maar het kan wel interessant zijn om te weten, is het niet? (geen verzendingskosten). [;)]



Ik hoop Mechelen te kunnen bezoeken. dit jaar.