defecte trein te Ekeren

Gestart door patatje70, 24 juni 2010, 21:54:41 PM

patatje70

vandaag viel er voor onze neus te Ekeren een trein in panne,de passagiers moesten ruim 3 uur in een gesloten trein wachten ...in de blakende zon...zonder airco...
verschillende mensen werden ongemakkelijk en de civiele bescherming kwam er aan te pas
uiteindelijk werd een 77 opgeroepen om de trein weg te slepen...
nadien moest er een forumlid een inteview afleggen voor ATV.... wat hij trouwens heel schitterend deed...ook onze volledige bende zal op TV komen..we worden beroemd...andere deelnemers zullen misschien ook een foto posten...hier de mijne...

mvg Wim

imghttp://i583.photobucket.com/albums/ss273/patatje70/P1020127.jpg/img

trainfreak

De loods die meemoest met die 77 heeft zijn verhaal op HGBTF uitgeschreven.
Het staat in deze topic: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=6&t=7639
Spoorse groeten
Dimitri

B-Cargo

te denken dat de hulploc van dienst nog vorige maandagavond defect is geraakt te Venlo aan kop van de zware 48555 Les Petons>Millingen!
Nu reeds op de been om een onfortuinlijke electrische lotgenoot ter hulp te snellen! Oh ironie! [:)]
Wel erg voor die arme reizigers!

wisselstromer

vandaag staat in het nieuwsblad er een artikel over
blijkbaar was er een SNCF machinist in de buurt die de trein kon/mocht takelen maar die weigerde ondanks dat de sncf en de nmbs daar een overeenkomst over hebben.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G8M2S2D17
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

trainfreak

citaat:
Geplaatst door wisselstromer


blijkbaar was er een SNCF machinist in de buurt die de trein kon/mocht takelen maar die weigerde ondanks dat de sncf en de nmbs daar een overeenkomst over hebben.

Die overeenkomst geldt volgens iemand op HGBTF niet voor dat type loc, enkel voor de (4)36000 en de 12.
De TB van de 67000 moest eerst een belletje doen naar zijn baas, en van hem mocht het niet...
Spoorse groeten
Dimitri

B-Cargo

Van iemand die op Traffic Control werkt vernam ik hetzelfde verhaal.
Wat betreft het feit dat dat bepaald type SNCF dieselloc niet mag evacueren, vreemd verhaal! Ik dacht dat eender welke operator verplicht is om een trein in nood te evacueren tot het eerste uitwijkstation?