Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Origineel cadeau, mag 1 dag machinist/stoker zijn.

Gestart door ToThePoint, 31 mei 2010, 23:31:47 PM

ToThePoint

18 mei verjaarde ik. Van DE vriendin kreeg ik een origineel cadeau.
Op 11 juli mag ik met een echte stoomloc gaan spelen in Baasrode.
Zal wel men armen mogen insmeren, maar zal ook wel eens aan de stoomkraan mogen draaien zekers ?
Ben eens curieus.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Dat wordt een ervaring dat je nooit meer vergeet, lijkt me. Geniet ervan!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN


janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ToThePoint

Ja zie da ikke da mee in de vuurhaard gooi.
De vriendin zal wel fotokes nemen zekers ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

cyberbeast

Vorig jaar zorgde mijn vriendin daar ook voor.
Ik mocht in Maldegem machinist voor een dag spelen. Echt een fantastische dag. Heel vriendelijke machinisten die zonder de minste tegenzin alles uitlegden wat maar aan de lok hing. Echt fantastisch.
 

factageklerk

Diegene die zo een dergelijke vriendin hebben moeten ze dan maar ook goed "soigneren" [:D][:D]Ik wou dat ik ook zo een vriendin had [:I]
 

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Diegene die zo een dergelijke vriendin hebben moeten ze dan maar ook goed "soigneren" [:D][:D]Ik wou dat ik ook zo een vriendin had [:I]



Dat heb ik ook gedaan. Ze houdt van wielrennen en haar held was Nico Mattan. Na wat rondbellen heeft hij zomaar een uur van zijn tijd vrijgemaakt om met haar te praten over alles en nog wat. De dag nadien beefde ze nog ^^ Heel vriendelijk van Nico trouwens!
 

Gerolf

Is dit stilaan een draadje voor de babbelhoek?
Het "gesprek" met de wielrenner indachtig... [;)] [:D] [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

cyberbeast

Lol, idd Gerolf. Allez, terug op het goede spoor...

Doe zeker een overall mee en handschoenen. De hitte die uit zo'n stomer komt is echt onvoorstelbaar. Als je in die oven kolen moet scheppen, ga je zeker die handschoenen kunnen gebruiken.
Bovendien mocht ik de wielen en dergelijke smeren, daar kruipt ook wel wat vuil tussen.