Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

Arnenys

#60
voor alle antwoorden op mijn antwoorden: nu snap ik het en weet ik wat ik nog niet wist.

Jurgen

#61
citaat:
Geplaatst door Tom

Niemand is verplicht om zich aan deze combinatie van loc + rijtuigen te houden.
Een special kan ook altijd, trouwens blijft modelspoor toch altijd een beetje spelen met de treintjes, en wat fantasie misstaat dan ook niet. [:)]



Daar geef ik je volledig gelijk in.
Maar er zijn nu eenmaal mensen die alles zoals in werkelijkheid willen hebben. En eerlijk gezegd, dat kan ook leuk zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

#62
citaat:
Geplaatst door Jurgen
Maar er zijn nu eenmaal mensen die alles zoals in werkelijkheid willen hebben. En eerlijk gezegd, dat kan ook leuk zijn.

Idem.
Tom

janjozef

#63
Er rijden zoveel uitzonderingen op de regel dat elke kombinatie mogelijk is. Verleden week zag ik nog een 77 met een I4 rijtuig achter daarachter nog een aantal goederenwagons. Ik wil maar zeggen alles kan.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

svvander

#64
Is de 13 nu uiteindelijk al leverbaar? Bij Jocadis, staat 'm nog steeds niet beschikbaar... en op de site van LSM, vind ik ook ni direct iets terug. (Tenzij dan, dat zij vermelden IV/2005).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Peter

#65
Sven,
In nummer 46 van MSM staat dat hij vanaf midden maart te koop zou zijn. Persoonlijk reken ik eerder op eind maart. Dus WACHTEN !!!!
(wachten duurt altijd lang- ik weet het
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

#66
Volgens Het Spoor in Heverlee komt de reeks 13 eind mei binnen. Prijs ben ik, zoals gewoonlijk, vergeten te vragen. [:I]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

#67
Watte,eind mei pas!? amaai,nog zo lang wachten.[V]

just4fun

#68
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Watte,eind mei pas!? amaai,nog zo lang wachten.[V]


Geen paniek, Erwin, dat zal de klap wat kleiner maken (zie 'Mehano 77') [;)].
Groet,
Paul

trickl

#69
Hoi,

Was gisteren in Modelbouwcenter in Brugge. Terwijl ik aan het afrekenen was, kwam er iemand van LS models binnen met een levering.
Toen ging er nog een appart doosje open... een 1330. Wat een mooi beestje zeg! Het ging nog om een preproductiemodel, maar het zag er mooi uit. Er zouden nog een 3-tal verbeteringen moeten gebeuren (panto's lager, voettredes op de buffers, 3de ben ik vergeten). Normaal zou de produktie nu opgestart worden in China, en ongeveer 3 weken lopen. Dus de eerste modellen zouden ergens in mei in de winkels moeten liggen. Ik zal er in elk geval eentje oppikken als ze beschikbaar zijn.

Groetjes,
PP

BD1701

#70
Al? vooruit er is dus alweer wat meer schot in de zaak gekomen, ik zit vol ongeduld te wachten, tot ik het model in mijn handen heb hoor. Dat het een pracht model wordt dat staat al meer dan vast uiteraard.
Zeg trickl, hebben ze het model ook even laten rijden ofzo, of al een prijs gezegd, of andere nuttige info??
 

trickl

#71
Spijtig genoeg alleen maar gezien op de toonbank, alhoewel dit ook al een mooi zicht was. Geen ritje dus.
Prijzen zijn ook niet genoemd.
Nu, eerst afwachten of mei ook effectief gehaald wordt.

Groetjes,
PP

BD1701

#72
Ik heb vandaag even contact opgenomen met Daniel Piron, van LS-Models. Hij wist mij te zeggen, dat er nu al iets meer dan de helft van het totale aantal locs van de serie 13 geproduceerd zijn. Er wordt echter gewacht met de uitlevering tot het totale bestand voltallig is, en dat zal als alles volgens planning verloopt in juni zijn. De uitlevering moet in ieder geval nog voor het grote verlof gebeuren. Dat is de laatste nieuwe info dat ik heb gekregen.
Ik blijf alvast vol spanning afwachten.
 

Kedeng Kedeng

#73
Het lang wachten zal zeker de moeite waard zijn,
al mag het wachten voor mij nog wat langer duren
want elke fabrikant smijt nu met Belgisch materiaal naar het hoofd [xx(]

loebaske

#74
dat is goed nieuws..
en weer geen goed nieuws...[:D]
want met al die modellen die snel
na elkaar uitkomen, kan mijne bruine
dat nie volgen zenne, amaaai [:o)]