Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Modelspoorbanen

Gestart door edwintje, 04 februari 2010, 14:25:06 PM

edwintje

Beste Marc[;)][;)]

Ge slaat de nagel op de kop,zoiets zijn we nu van plan te doen.
Waarschijnlijk gaan we naar de beurs in houten,we zien wel hoe het daar zal zijn,en verder nog veel vragen stellen op het forum.

Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]

Alain

citaat:
Geplaatst door edwintje

Beste Marc[;)][;)]

Ge slaat de nagel op de kop,zoiets zijn we nu van plan te doen.
Waarschijnlijk gaan we naar de beurs in houten,we zien wel hoe het daar zal zijn,en verder nog veel vragen stellen op het forum.

Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]



Beste Edwintje

Geen enkel probleem met vragen stellen aan andere mensen, doe ik ook, want ik ben ook een beginner.
Maar zou het mogelijk zijn om eens te antwoorden op mijn PM van begin deze week.[;)] Misschien vergeten of geen interesse in nieuwe leden voor jouw nieuwe club.[:D]

Eres



Wel ik ben nog in een heel pril begin en bezig met plannen te maken/tekenen en te orienteren maar de baan die ik op het oog heb en de ruimte voor heb zal tusen de 3 mtr breed en 4 a 5 mtr lang worden

Zal daar wel enkele jaren werk aan hebben gelet op de andere hobby die ik ook nog heb Mijn vrouw, mijn paard en wandelen in de bossen met mijn honden dan wel te verstaan

Groetjes

Wim

citaat:
Geplaatst door edwintje

Beste collegea's;[;)]

Er wordt zoveel geschreven over de groote en diepte van een modelspoorbaan.Graag hadden we van jullie geweten hoe groot jullie banen wel zijn,en hoe lang jullie aan jullie project werken.
Zo kunnen wij eens weten hoe groot de gemiddelde modelspoorbaan is,en hoelang de gemiddelte tijdspanne is om aan de baan te werken.

Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]


glamo

Ik heb sinds de kinderen het huis uit zijn een kamer van 7m op 4m ter beschikking waar ik mijn baan kan in onder brengen. Groot genoeg om er een baan in te bouwen die ooit zal af geraken. De ruwbouw is volledig klaar, nu ben ik begonnen met stuk voor stuk de afwerking te verzorgen. Ik zorg er voor dat ik steeds mits wat kleine werken eens mijn treinen kan laten rijden. Kwestie van de motivatie erin te houden. Ik zal de fout niet meer maken van een MEGAbaan te bouwen op zolder die toch nooit af raakt zoals vroeger. Het opzet is eerder simpel gehouden nu. Enkel spoor, en klein depot. Ik maak wel alles zelf behalve de rails en bovenleidingspalen.