Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

De knoop is doorgehakt.

Gestart door edwintje, 25 januari 2010, 16:35:30 PM

edwintje

Beste modelspoorders;:)

We hebben de knoop doorgehakt,in verband met de modelspoorclub.Het is een combinatie geworden van het amerikaanse systeem en een modelspoorclub,we bouwen een houten ruimte(groot tuinhuis)op eigen grond met volgende maten 10 meter lang en 6meter breedte volgende voorzieningen worden voorzien,electriciteit,water
,warmte en wordt volledig geissoleerd.Wij willen dan met enkele mensen een mooie middelgrote modelspoorbaan bouwen,met alles erop en eraan.Eenmaal de baan gedaan en tijdens de afwerking
kunnen we rijavonden houden waar iedereen met zijn eigen lockjes mag rijden.Onze bedoeling is een kleine soort club op te richten met een kleine groep mensen die ook gebeten zijn met de modelspoormicrobe.Een kleine bijdrage wordt ook verwacht van elk lid

Voor meer te weten hoe het clubje werkt,en met welke middelen we kunnen starten,kan men contact opnemen op volgend emailadres
vandewalle.edwin@telenet.be

vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin;)

chef garde

#1
Courage!

patatje70

#2
klein detail.... een modelspoorbaan is nooit af
voorts veel succes gewenst

mvg Wim

loebaske

#3
Admins, denk dat hier ferm op de verkeerde plaats staat....

patatje70

#4
ssssssstttttt... ze slapen....
hahahahahahahaha

doomslu

#5
citaat:
Geplaatst door loebaske

Admins, denk dat hier ferm op de verkeerde plaats staat....

Euh... wie maakt er me wakker? [:o)]

Ik heb dat ook gedacht.

Verplaatst dus.

En succes er mee h? mannen! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

T03

#6
Allee tof, den bal is door de kerk[;)]
Marc
"I have a train riding in my brain"

janjozef

#7
Veel geluk ermee,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

modeltreinbart

#8
Het amerikaans systeem wat kan ik me daar bij voorstellen?
En waar ergens is de club dan gelegen?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

edwintje

#9
Beste collega;[;)]

Het amerikaanse systeem wordt als volgt omschreven,er wordt bij een collega die veel ruimte geeft een modelspoorbaan opgebouwt,ik bedoel IN zijn eigen huis.Zo zijn de algemene kosten voor de eigenaar,en de andere collegas komen mee helpen,en kunnen met hun materiaal komen rondjes rijden,hoe het gaat met de modelbouwbaan op zich,wordt dan intern afgesproken met de leden,die ook een kleine vergoeding kunnen betalen.Z'on soort club of syssteem kan kleinschalig gehouden worden kwa leden,bv rond de 5 a 10 leden.Het belangrijkste is ook dat we met mensen samenkomen,die het treinvirus te pakken hebben.Ook kunnen later eventuele uitstappen,infoavonden enz.......gepland worden.[;)]

glamo

#10
Mailke gestuurd[;)]
 

edwintje

#11
Beste glamo;[;)]

Ik zal zo vlug mogelijk uw mail proberen te beantwoorden,ik zit namelijk tijdens de dag op mijn dochters computer,s'avonds kan ik dan beschikken over de mijne dan kan ik ook maar de mails beantwoorden,dit ten titel van informatie.
Ben nu ook druk bezig met het in elkaar steken van ons stomerke7, ik bedoel alles een beetje op punt te zetten.Er moeten toch enkele regels gevolgd worden,verzekering,rijavonden,werkavonden,ook moet nog gepland worden wanneer de eigenlijke werken van het lokaal worden gestart,heb gisteren gaan kijken voor het lokaal,prachtige dingen worden er daar gemaakt,mijn budjet was in een slag een slordige 7000 EURO lichter.[:(][:(]

Vriendelijke groeten Detlev en Edwin[;)]

edwintje

#12
Beste modelspoorders;[;)]

Naar aanleiding van het opzetten van ons clubje(of hoe je het wil noemen)stomerke7,graag had ik geweten of er wel degelijk mensen zijn die het zien zitten om een modelspoorbaan vanaf nul op te zetten.We hebben tot nu een tweetal reacties gehad,van collega's die intresse tonen.Toch is het de bedoeling van een aantal mensen te verzamelen met een stuk ervaring in de verscheidene facetten van onze hobby bv; electriciteit,landschap,onderhouden van matrieel enz.............,daarom mensen als jullie geintresseerd zijn laat iets weten.Naar gelang de reacties kunnen we dan een eerste vergadering plannen om de werking van ons stomerke7 uit de handen te doen.

Vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[:)]

edwintje

#13
Beste glamo;[;)]

Door een virus vanop netlog,de jongste dochter heeft daar voor gezorgd is mijn bakske volledig in het  aan het lopen.[:(][:(][:(][:0]
Resultaat mijn bakske is binnen in de computerfabriek,zal waarschijnlijk maar woensdag of donderdag zijn als hij gemaakt is.
Daardoor mijn excuses,omdat we niet kunnen reageren op uw mailtje,maar we houden u wel op de hoogte[:)]

Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]

glamo

#14
OK geen probleem, we hebben tijd h?[;)]