Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Roco nieuw 2010

Gestart door Sicco, 08 januari 2010, 20:35:00 PM

Rochevalien

#45
Ik dacht dat de type 12 van O uit Korea kwam[?]

Gerrit

ysbeer

#46
citaat:
Geplaatst door theedooz

@ Wim: je gefrustreerdheid deed het vermoeden rijzen, maar nee dus.

Natuurlijk komen er (ook) mooie spullen uit China, maar over de kwaliteit en duurzaamheid op de lange(re) termijn weten we nog vrij weinig. Dat was mijn punt. De weegschaal kan nog beide kanten uitslaan. Het type 12 van Olaerts is van een heel ander (prijs)niveau (net als zijn messing 55'ers) dan producten van LSM en Artitec, dus daarbij heb ik geen twijfels.



Ja misschien heb je gelijk ik was best pissig,het klinkt ook zo als nu in Nederland
"alle marokkanen zijn boeven"
En dan dus ook alles wat uit china......enz
Die trent begint steeds meer het leven te beinvloeden.

vandaar
En oja ik ben geen Marokkaan maar een echte 100% nederlander (en of ja daar nog trots op moet zijn ???)

En wat de levensduur van de kunststof,geen idee,maar ook niet bij roco marklin enz
Denk er ook aan dat bijna alles van uit Europa is voorgeschreven.
toppunt dan bij B.v Nokia die letterlijk elk schroefje in contract vast legt
Nee men koopt slechts arbeiders,en china zelf zorgt er wel voor dat die keihard werken,een fout en er staan 100 andere te wachten (nogwel)
wim
wim

Stefke

#47
gelezen in de huidig MSM,  Roco zou de reeks 20 (groen 2002) in set met drie franse Corrailrijtuigen   gaan uitbrengen in het najaar?. referte
R624621,
 

theedooz

#48
Er komen meer van dat soort Belgische sets, maar het lijkt meer op het opruimen van oude voorraden; alle modellen uit de sets zijn in het recente verleden uitgebracht...
 

Stefke

#49
citaat:
Geplaatst door theedooz

Er komen meer van dat soort Belgische sets, maar het lijkt meer op het opruimen van oude voorraden; alle modellen uit de sets zijn in het recente verleden uitgebracht...



Als die sets in combi zijn met een digitaalsetje, voor mij niet gelaten.
Lijkt me leuk om zo met digitaal te starten.. tegen een schappelijk prijsje [:I]
 

Break302

#50
citaat:
Geplaatst door Stefke

citaat:
Geplaatst door theedooz

Er komen meer van dat soort Belgische sets, maar het lijkt meer op het opruimen van oude voorraden; alle modellen uit de sets zijn in het recente verleden uitgebracht...



Als die sets in combi zijn met een digitaalsetje, voor mij niet gelaten.
Lijkt me leuk om zo met digitaal te starten.. tegen een schappelijk prijsje [:I]



Er zijn twee digitale begin sets, een met een stomer type 90 en een met de Infra 62, elk met 3 wagens bij.

Jos

Stefke

#51
citaat:
Geplaatst door Break302

citaat:
Geplaatst door Stefke

citaat:
Geplaatst door theedooz

Er komen meer van dat soort Belgische sets, maar het lijkt meer op het opruimen van oude voorraden; alle modellen uit de sets zijn in het recente verleden uitgebracht...



Als die sets in combi zijn met een digitaalsetje, voor mij niet gelaten.
Lijkt me leuk om zo met digitaal te starten.. tegen een schappelijk prijsje [:I]



Er zijn twee digitale begin sets, een met een stomer type 90 en een met de Infra 62, elk met 3 wagens bij.

Jos



zijn die al verkrijgbaar?
 

mark7758

#52
Nee in 2011 pas
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Break302

#53
citaat:
Geplaatst door mark7758

Nee in 2011 pas



Jazeker toch wel [;)]
Vorige week zien staan in een Limburgse winkel, of is het zien liggen [:D]

Jos

mark7758

#54
Oke. Ik geloof je op je blauwe ogen.
Vreemd dat ze niet in de folder staan. (Daarom dacht ik 2011)[V]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

#55
citaat:
Geplaatst door Break302

Er zijn twee digitale begin sets, een met een stomer type 90 en een met de Infra 62, elk met 3 wagens bij.

Jos



Weet je ook of deze sets ook in wisselstroom bestaan en welke rijtuigen in de set met de Infra 62 zitten.
Ik kan er nergens iets over terugvinden, ook niet bij de invoerder.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Break302

#56
Voor zover ik weet alleen in DC, wegens DC digitale beginset [V].
Ik heb toch geen AC versie zien liggen, zelfs de 3 of 4 setjes van telkens 1 lok en drie rijtuigen is telkens DC.


Jos

Sicco

#57
Geen rijtuigen, maar de bekende set van 3 Fbl-wagens, al past die net zo goed niet bij een Infrabel 62-er als een rijtuig...

ronny-vdv

#58
Goed nieuws voor de Belgische fans.

Roco brengt de knikketelwagens uit en zelfs in 12 verschillende versies, waarvan  4 van de NMBS.
http://www.roco.cc/newstermine/news/newsuebersicht/newsdetail/article/knickkesselwagen-der-epoche-v.html

Zijn er soms personen die foto's van treinsamenstellingen met knikketelwagens hebben ?

Ik ben geneigd om een getrouwe samenstelling te maken.

mvg,

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
email : vdvronny(at)skynet.be
Mvg,

ronny-vdv

Sicco

#59
De bediening van Vis? betreft dit soort wagens