Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

Immatriculatieplaatjes Jocadis AM

Gestart door Hannelore, 19 augustus 2008, 16:02:36 PM

Hannelore

Onlangs heb ik nog een groen tweetje op de kop kunnen tikken(artikelnr. 35207) van de recentste productie van Jocadis.
In het zakje met de kleine accessoires (extra buizen voor model indien statisch gebruikt etc.) bevonden zich ook 4 immatriculatieplaatjes die volgens de bijbehorende handleiding op een bepaalde plaats dienen bevestigd te worden.  Er is echter noch op het treinstel zelf, noch op de plaatjes, geen enkel bevestiginspunt hiervoor voorzien.  Iemand enig idee ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

mardelat

Dag Hannelore,
Met breekmesje 2 heel kleine plekjes op romp weg schrapen ( op de juiste plaats weliswaar) en dan met 'speedkleber' vast plakken; komt later nooit meer los. Marcel

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door mardelat

Dag Hannelore,
Met breekmesje 2 heel kleine plekjes op romp weg schrapen ( op de juiste plaats weliswaar) en dan met 'speedkleber' vast plakken; komt later nooit meer los. Marcel

OP EEN STELLETJE VAN ROND DE 300??????  [:0][:0][:0][:0]
Er bestaat toch zeker wel een lijmsoort die goed plakt en niet agressief is voor verf.Kijk het eens na op een "lijmwijzer" van Bison of vraag dat even in de winkel.

Gerrit

dirkske

Wat moet ik me voorstellen bij
citaat:
immatriculatieplaatjes
,
dat is best een ba**es vol.[;)]

Dirk.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

prulleman

Stond toch beschreven in MSM? Bij het artikel over de verlichting?
Oftewel is dit er vantussen gevallen[}:)]

Peter

Staat duidelijk en met foto beschreven in MSM nummer 70 op blz. 56,57 en 58 met foto's. Dat is niet het artikel over die binnenverlichting van die stelletjes, want dat stat in MSM 72.
Met vriendelijke groeten
Peter

mini-bs

fotolijm ! hecht redelijk en is eventueel makkelijk te verwijderen.

janjozef

"echt redelijk" is nooit goed genoeg, dan lost het altijd als het juist niet mocht, eender wat je gebruikt zie dat vast ook vast is

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

Je kan misschien ook de "Hin und wieder" klebepasta van Noch gebruiken.
Ik geloof dat dit in de laatste MSM vermeld werd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.