Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

25.5 van Marklin

Gestart door wisselstromer, 12 juli 2008, 16:39:20 PM

prulleman

Eens proberen omfotos te plaatsen[:o)]

prulleman

Ik heb geen verstand van computers, zoals jullie ondertussen wel doorhebben[:o)] Ik vind een lok ombouwen minder moeilijk dan hier een foto plaatsen[:D]

prulleman

Ik heb een beetje geknoeid.[:o)] Kunnen de heren admins mijn dubbele berichten terug verwijderen[:I]

doomslu

citaat:
Geplaatst door prulleman

Ik heb een beetje geknoeid.[:o)] Kunnen de heren admins mijn dubbele berichten terug verwijderen[:I]

Voil?, met plezier ! [;)]
Maar, dat kan je zelf ook hoor. Eigen berichten kunnen steeds gewijzigd of verwijderd worden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronny-vdv

Ziezo, ik heb er twee besteld. Pas leverbaar in augustus.

Ik zal het wel zien.

Hopelijk valt de ombouw mee, want ik ben niet zo handig in die dingen. Trouwens welk materiaal of gereedschap heb je best nodig ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

B-Modelbouw

Even in 't NMBS archief gedoken ... en gevonden

- 1974 - Acht locs van reeks 25 worden omgebouwd naar de reeks 25.5 (Benelux) in blauwe NS kleuren
- 1976 - Er werd een doorlopende gele lijn toegevoegd op de locs
- 1986 - De doorlopende gele lijn werd onderbroken ter hoogte van de ventilatie roosters.

Voor een SB-Modellbau motor in te bouwen kom je al ver met een klein zaagje, enkele vijltjes, een tangetje en wat schroevendraaiers ...
Om de nieuwe motor te fixeren volstaat een drupje tweecomponenten lijm.

n/a

dus de loc heeft 12 jaar rondgereden in dit jasje.

ik denk dat ik hem misschien wel zal kopen, als eerst niet-DB aanwinst [:)]

Dennis

Anarchy

Weet iemand iets meer omtrend de uitlevering van deze machine?

Volgens de M?rklin levertermijnlijst (stand juli): Augustus
Voor het Trix model volgens levertermijnlijst (stand juli): September

Augustus is bijna om, maar veel heb ik nog niet gezien [}:)]

Jurgen

Ach, niet belangrijk. Het geld is op, dat ze hem maar uitstellen. Ze mogen alles uitstellen zelfs. [:D]

Mijn loc is besteld. Ik hoor het wel als hij er is, ik lig er dus niet van wakker.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

De levertermijnlijsten van M?trix zijn geupdated. Nog steeds is de M?rklin variant voorzien voor augustus en de Trix versie voor september. Het zal niet lang meer duren dus veronderstel ik [:)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Anarchy

De levertermijnlijsten van M?trix zijn geupdated. Nog steeds is de M?rklin variant voorzien voor augustus en de Trix versie voor september. Het zal niet lang meer duren dus veronderstel ik [:)]

Augustus, dat is nog 11 maanden h?. [:D]

doomslu

Op het TMM-forum heeft er iemand de modellen van M?rklin en Trix in een winkel in het brusselse gezien...

benny m

Ik heb de modellen van marklin en trix gisteren gezien in de winkel in Oostende.

thalysken

citaat:
Geplaatst door benny m

Ik heb de modellen van marklin en trix gisteren gezien in de winkel in Oostende.

En dat kan ik bevestigen.[8D]

Anarchy

Ik heb ook gehoord dat hij er bijna is. Sommigen zullen hem al hebben, anderen niet. Heel goed nieuws [:)] Volgende week zal hij op de meeste plaatsen wel voorradig zijn.