Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuwe Persoonlijke site weer in de lucht !!!!

Gestart door Riny, 27 april 2008, 10:51:54 AM

Riny

Beste medeforummers,

Mijn nieuwe site is weer in de lucht.

Ik wil van deze kant naar Willy de Vaal toe, mijn ontzettende grote dank uitspreken voor de mooie layout en al het werk wat hij verzet heeft om mijn site tot een volwaardige site te maken.

Dus alle eer komt HEM toe en niet mij.

In woorden, dus tekst, zijn mijn gevoelens niet uit te spreken hoe zeer ik dit waardeer en welk een blij gevoel ik hier aan over hou.

Willy, van deze kant nogmaals mijn onuitspreekbare dank.

Rochevalien

Voor diegenen die -tevergeefs-naar de link zochten :http://www.modelspoorh0.nl/.
Riny had die wellicht vergeten te vermelden,kan gebeuren als je iets t? enthousiast bent[:)][;)]
Overigens een goed gemaakte site,met veel info ?n downloads.

Gerrit

13erke

De link stond op de afbeelding ook al vermeld,
knappe site trouwens!

Klaas Zondervan

Riny,

ik kwam op je site een calculator tegen om voorschakelweerstanden voor leds te berekenen. Die moest ik natuurlijk even proberen. Maar nadat ik wat getallen had ingevuld kwam er geen rekenresultaat. Na een beetje puzzelen kwam ik er achter dat je als decimaalscheiding een punt moet invullen. Ik had overal komma's gezet en dan werkt het niet. Misschien kan je daar nog even een gebruiksaanwijzing voor maken?

Riny

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Na een beetje puzzelen kwam ik er achter dat je als decimaalscheiding een punt moet invullen. Ik had overal komma's gezet en dan werkt het niet. Misschien kan je daar nog even een gebruiksaanwijzing voor maken?



Beste Klaas,

Bedankt voor de tip en dit is zeker een punt om aandacht aan te geven.



Riny

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Voor diegenen die -tevergeefs-naar de link zochten :http://www.modelspoorh0.nl/.
Riny had die wellicht vergeten te vermelden,kan gebeuren als je iets t? enthousiast bent[:)][;)]
Overigens een goed gemaakte site,met veel info ?n downloads.



Beste Gerrit,

Bedankt voor de link te plaatsen.

Niet negatief bedoeld, alleen was ik van mening dat de link boven in de berichten staat (huisje).[:I]
Het is natuurlijk wel zo, dat wanneer er iemand komt die pas op dit forum zit of komt dit wellicht nog niet zou kunnen weten.[;)]

P.s. Gelijk maar een extra link geplaatst.

conducteur

Een geweldige verandering,ziet er goed uit.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

EricVW

Zeer goede site
Er wordt niet gelachen, als je  het niet goed kunt uitleggen
Eric

teessee

Schone site, veel goede tips. Ik ben eigenlijk pas nu aan het overstappen van m-rails naar k-rails en kan dus alle tips gebruiken
Tom

teessee

Ik zag dat he de rails vastplakt met een hete lijmpistool, krijg je die dan ooit nog los als het nodig zou zijn?
Tom