Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Ebay Olaerts type 10

Gestart door Peter, 13 februari 2008, 13:54:10 PM

Peter

Eergisteren stond er op Ebay een Type 10 van Olaerts te koop. De beginprijs was toen 15,95 euro :D:D:D, ja, ja. Vandaag staat hij al op 580,00 euro.:I:I:I
Ben eens benieuwd voor hoeveel dat die weggaat.
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Amai ? 15,95 [:0]
? 580 is nog maar altijd de helft van de prijs, diegene die dat op de kop kan tikken heeft een mooi koopje gedaan.
Waneer loopt de verkoop ten einde?
Tom

janjozef

Het tintelt echt om een bod te doen je weet maar nooit, maar mijn vrouw schiet me dood als ze het ziet
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

guy holbrecht

Janjozef,

troost je de moeite. Dat type 10 gaat toch maar de laatste seconden van de bieding weg. En wellicht ligt de prijs dan op een viervoud van wat nu geboden wordt. Wellicht is dan pas de kogel van madam verantwoord.[:D][:D]

Groeten,
Guy

janjozef

Bedankt nu voel ik me goed,

Peter

Janjozef schreef:

citaat:
maar mijn vrouw schiet me dood als ze het ziet

Ben al verschillende keren doodgeschoten[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

guy holbrecht

Mannen,

De enige prijs die mijn madam kent is die van het nieuwe Olaerts stoommodel van het type 12 voor eind dit jaar. Merkwaardig genoeg niet veel commentaar op gekregen. Het is ooit anders geweest. Na vijfentwintig jaar treinmodelbouw mogen we eindelijk ophouden met klagen. Als dat geen goed nieuws is.

Groeten,
Guy

loebaske

Ik heb niets gezegd over de prijs van de nieuwe type 12, heb gewoon gezegd dak aan het sparen was voor een stomertje en dat het niet veel was per maand...dus ssssssssssst[:)][:)]
Ben ook eens gaan kijken naar de verkoper en bieders, de verkoper begin ik al wat te kennen, en de kopers ook, het lijkt wel een stroman ??n van die kopers, die kunstmatig de prijs opdrijft in samenwerking met de verkoper [?][?][?]

JoVer

Mijn madam was er bij toen Guido (gepassioneerd als altijd) de primeur vertelde daags voor hij op 't net stond. Ik denk dat Guido zijn enthousiasme (of was het de zever die er bij mij uitliep [?]) haar mee over de brug heeft gehaald.

Er stond toen ook net een koppel enkele 55'ers van Olaerts te kopen. De man had er al 3 opzij staan en die zijn madam vroeg of hij ook nog dat andere model in 't blauw niet zou kopen [:0]. Waarna ik op de terugweg zegde: amaai, die heeft nogal eens een vrouw. Reactie: zie maar dat ge er rap bij zijt om te bestellen als hij op het internet verschijnt. Wat we dan ook gedaan hebben natuurlijk [;)]

eyeris

haha
ik heb gewoon nog geen madam. Als studentje.
Ik doe nog wat ik wil zonder verantwoording te moeten ofleggen.
Of een klein beetje info te moeten achter houden

janjozef

Hela, wij houden nooit info achter, wij zeggen enkel wat onze vrouwtjes willen horen, dat ik 1500? belasting moet bijbetalen intresseerd haar ook niet, waarom dan wel 450? voor een locje [:D]

Jan

doomslu

Nee hoor, wij zouden dat nooit durven, informatie achterhouden.
"Die loc ? Nieuw ? Neen zenne, die heb ik een tijdje." (van vorige week) [:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

linuxstecheltje

ah, mijn vrouw zal nooit zagen daarover, ik heb er geen en die zal er ook nooit komen [8D]
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

Michiel

Gezien het finiancieel plaatje denk ik er eerder over om mijn type 10 ook te verkopen (een Jocadis evenwel)... Dat zou de bouw van mijn modelbaan weer wat leven inblazen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)