Nieuws:

Nu in MSM 271 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof | Een dubbele rijwoning met Britse roots |    Een geschilderde rivier | Ombouwproject: VTG-drukgasketelwagen

Hoofdmenu

Belgische modellen in N

Gestart door dwizeno, 27 januari 2005, 12:10:59 PM

Michiel

Hoi Dries,

Bedank voor je reactie. Die twee locomotieven wou ik inderdaad toevoegen (en dat was eigelijk de aanleiding waarom de lijst terug in mijn handen is gekomen). En ik heb nog een paar koelwagonnetjes gevonden. Andere recente (laatste jaar) nieuwigheden mag je hier ook vermelden, want ik ben er zelf even helemaal uit geweest. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Michiel,
Hopelijk denken je huisgenoten er niet anders over, maar wij zijn gelukkig dat het terug op je stevige schouders staat.

Michiel

Hoi Marc,

ik denk dat ik het wel onder controle heb nu. Steeds eerste aandacht voor vrouw en kinderen. Zolang ik dit in acht hou, hoef ik geen probleem te verwachten. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

JC2180

[:)]
De lijst is terug waar hij hoort...

Heb ondertussen weer een aantal extra's om de fotoreeks aan te vullen...

Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Michiel

Ik heb de lijst aangepast, en er een paar recente producties in opgenomen, waaronder de Classix reeks 57 diesels, en een paar Brawa/Jocadis koelwagens.

edit: de 2 "SPA" wagonnetjes van Fleischmann werden ook toegevoegd. [;)]

Michiel

Michiel

De lijst met Belgische schaal-N modellen wordt uitgebreid met de modellen van J?rgen Edgars. Op het moment zijn de elektrische locomotieven al toegevoegd, de rest komt in de loop van de volgende dagan. De heer Edgar zou vanaf komende zomer met de productie kunnen beginnen en bestellingen ontvangen. (voor meer info, zie ook dit draadje)

vanmiegroet

[^][^][^][^]
[:0][:0][:0][:0][:0][:0]
[:p][:p][:p][:p]

Metpetergaathetbeter

Die weet precies ook wat geschilderd![:0]

Groeten Peter[;)]

chef garde

Zeg dat wel, en die is zelfs HO voor, een AM96, M5m, Desiro, ...

Michiel

... en dan hebben julie de rest van zijn verzemaling nog niet gezien! Hij heeft zowat elk model dat op Europese bodem heeft rondgereden in model nagemaakt! [:0][:0][:0]

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Michiel

... en dan hebben julie de rest van zijn verzemaling nog niet gezien! Hij heeft zowat elk model dat op Europese bodem heeft rondgereden in model nagemaakt! [:0][:0][:0]

Serieus ?
Goeie genade !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Gerolf

Ik heb zijn website even diagonaal bekeken [:0]
Begrijp ik het goed dat het over statische modellen gaat, maar dat hij ook kappen aan zal leveren om op een zelfgekozen onderstel te zetten?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Wat ik ervan begrepen heb, is dat hij vrij flexibel werkt, op bestelling. Je kan vragen om een eigen kap om te schilderen, een kap te laten maken en te schilderen, en eventueel ook een onderstel erbij te laten leveren. De prijs is naargelang, natuurlijk. Hij kan blijkbaar vrij gemakkelijk en voordelig aan onderstellen komen, en de fabrikatie van de kappen heeft hij op een of andere manier g?optimaliseerd.

Ondertussen heb ik alle modellen van J?rgen Edgar in "onze" Belgische lijst opgenomen. Ik moet nog wel wat randinformatie aanvullen, en foto's toevoegen. Beetje bij beetje...[;)]

Driesel

Hobbytrain belooft een Siemens 18 voor 2012. Hopelijk wordt de neus correct aangepast tov de Vectron.

http://www.lemkecollection.de/index.php/lemke-service/kataloge-broschueren/category/6-hobbytrain