Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

loebaske

Met het WE geef ik het adres door van onze overgebuur, want anders zit je langs de verkeerde kant van het spoor, dat is als je op het einden van een stukje straat zit[:p][:p]

krispy

Hoi Loebaske ,

Zijn er nog plaatsen vrij ?[;)]
Ik ga waarschijnlijk (95% kans ) ook langskomen ( zijn dan waarschijnlijk op weekend aan de kust en het s'avonds is het toch vlug donker dus ).

MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

janjozef

Gaat ge die bordjes terug hangen zoals met tentoonstellingen, maakt het heel eenvoudig [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Jaja Jan, die bordjes zullen er weer hangen + dat we nog effe proeven aan het doen zijn met de GPS, kwestie dat je niet aan de verkeerde kant van het spoor staat, na het WE krijgen jullie uitgebreidt verslag en route planning..... enne, de bokma staat bijna koud [:D][:D]
enne plaatsen zijn er zekers nog vrij, wie al eens is langs geweest weet dat we niet in een klein lokaaltje zitten.....

chef garde

Kpeis van ook te passeren ...

SuSke

Of ik passeer zal een beetje van de voortgang van m'n werken thuis afhangen.

Loebaske, hoe laat gooien jullie de poorten open en wanneer terug dicht ????
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Misschien kom ik ook, maar dat hangt van mijn werk ?n van mijn minibaantje af [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

citaat:
Geplaatst door loebaske

Voila bij deze de uitnodiging




Mr-tsjoektsjoek

Loebaske, ben ik juist als ik zeg dat jullie lokaal in de schaduw ligt van de watertoren van het depot van Merelbeke ?

doomslu

Loebaske, als het mogelijk zou zijn, zet hier een foto van het lokaal zodat het voor iedereen meteen herkenbaar is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Luc en al de andere..[;)] morgen (maandag) breng ik zowat een mini foto reportage van de te volgen route als men geen GPS heeft, voor degene die hun GPS gaan gebruiken...tik dan; Gentbrugge, Mellestraat 38 en je kom precies aan ons lokaal uit.
Voor degene die via het spoor komen, is eindhalte; Merelbeke station, en als je het station buiten stapt is het naar Rechts en ongeveer 7min. stappen, in het slechste geval, dus bij gietende regen of hevige storm[;)] mag je me bellen (0494 66 66 68) en kom ik of collega je afhalen aan het station van Merelbeke....
Voor degene die van richting Brussel komen, E40 nemen tot de wisselaar in Zwijnaarde, daar richting Antwerpen nemen, (1*)afrit 10 Gentbrugge, op de N9 (Brusselsestwg) naar Rechts tot voor de spoorbrug naar R dan rij je langs de Gamma, tot op het einde naar L, de brug oprijden, en rechts aanhouden, bij het afdalen van Moskoubrug zie je het eerste wit gebouw tesamen met de voetgangersbrug over de spoorweg, dat is ons lokaal en het trefpunt....
De rest komt nog [:D][:D][:D][:D],

loebaske

En nu de rest van de route...[:)] als je van Antw. komt volg je item 1*...
Als je van Kortrijk komt neem je richting Antw. en volg je item 1*
Vanuit de kust neem je richting Gent, bij de wisselaar Zwijnaarde neem je richting E17 antw. en dan item 1* in men vorig bericht, als er nog vragen zijn laat je het maar weten, wil jullie op het goede spoor leiden[;)]
En idd. we liggen zowat in de schaduw van de watertoren in Gentbrugge, moar veel schaduw hebben we der nie zenne....[:D]

stoomloc

Eric,

Mij mag je zaterdag ook verwachten.

groeten

Wim

loebaske

Bij deze een kleine foto reportage die je visueel of bij het uitprinten kunt gebruiken voor de route....






en dat is nu wat er reeds aangelegd is van ons project Gent-zuid

in ieder geval gaan we er een fijne namiddag van maken, en wie zijn badge is vergeten (Franske) zoals beloofd heb ik een paar uitprints gemaakt op zelfklevende stickers en kun je uw naam en zo invullen .... ter plaatse[:)][:)]

doomslu

Ik zou liever onbekend blijven. [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *