Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

Tom

Ik zal ook trachten te komen, we zien wel.
Mischien kunnen we dan weer enkele nieuwe gezichten leren herkenen voor de MSM expo. [;)]
Tom

Gerolf

Ik zal moeten werken dat weekend [xx(], passen deze keer
Twee weken later ook, maar daar heb ik al verlof gepland [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Mr-tsjoektsjoek

Hallo,

Even incalculeren in de agenda, maw ik kan dat weekend NIET werken !

In Gent, valt nog mee, is nog zo ver niet van Poperinge.

Loebaske, een klein idee : een logo of zoiets op deze site zetten waarop je je alias en/of naam kunt invullen.  Uitprinten en opspelden.  Dat spreekt gemakkelijker aan dan "zeg dingske", wanneer je een naam kunt aflezen.

Groeten Mr tsjoektsjoek

Havoc

Als je eens zoekt op de site moet je zoiets vinden, we hebben dat eens gedaan voor ons bezoek aan de loods in Leuven.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

trainfreak

Dat logo staat ergens op de Yahoo groep...
Spoorse groeten
Dimitri

loebaske

Wat was het nu weer...tjoek-je.... dat is nu eigenlijk de reden waarom we het in de vlaanders willen organiseren, om ook van dees kanten de mensen de kans te gunnen om eens op een meeting aanwezig te zijn (had het graag ergens in de kuststreek gezien...maar geen reactie [:(]  zal voor een volgende keer zijn ...)
Wat Johan (Havoc) zegt is just...maar in ieder geval heb ik al voorzien dat er badges (klevers) zullen aanwezig zijn voor degene er geen hebben of zoals ikke die het altijd op de keukentafel laat liggen en zonder aankomt [:D][:D][:D]

SuSke

citaat:
Geplaatst door loebaske

...maar in ieder geval heb ik al voorzien dat er badges (klevers) zullen aanwezig zijn voor degene er geen hebben of zoals ikke die het altijd op de keukentafel laat liggen en zonder aankomt [:D][:D][:D]



Die dan ook niet op de keukentafel laten liggen h? loebaske [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Lap daar is hij al....[:p][:p][:p]
Neen suske, ga die op voorhand uitprinten en tijdig in de club leggen
bewaren en dan nog just met een stifke de naam opschrijven en....[:p][:p]plakken [:D][:D]

SuSke

Ik kom het persoonlijk controleren [}:)][;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

Ik zal ook komen controleren, al heb ik al een naamplaatje.

Jan

P.S. hopelijk mogen we ook wat zien van Gent-Zuid
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

bumper

Bij leven en welzijn, wil ik ook graag aanwezig zijn.

Dank voor de uitnodiging en groeten.

Ludo
 

loebaske

Gent-zuid zal er staan, maar belange nog niet afgewerkt pfff
en de oude baan heeft een face-lift ondergaan  [:D][:D]

trainfreak

Ik zal ook wel eens komen, om enkele foto's van de meeting te maken natuurlijk[:p][:D]
Spoorse groeten
Dimitri

loebaske

Dimi, er moet toch een forum pers fotograaf aanwezig zijn h? [:D]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door loebaske

Dimi, er moet toch een forum pers fotograaf aanwezig zijn h? [:D]



Voilaaaaa
Ik dacht: laat ik het als eerste zeggen, dan sta ik nergens op de foto[:D]
Spoorse groeten
Dimitri