Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

trainfreak

Len, dat moet je al overdag doen, de stationsrestaurants sluiten ook.

Je kan misschien wel reserveren voor een groep, maar dan mag het niet teveel kosten.
Spoorse groeten
Dimitri

loebaske

Geen slecht idee, maar zoals Dimi het aanhaalde, het moet democratisch blijven....
Maar heb totaal geen probleem met de lokatie[;)]

belair

MTE Blankenberge???? Zeker het zien waard maar daar is geen drankgelegenheid bij. Of je zou nadien over het stationsplein in een caf? of tearoom moeten bij elkaar komen voor de babbel en knabbel.
mvg
Luc

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door belair

MTE Blankenberge???? Zeker het zien waard maar daar is geen drankgelegenheid bij. Of je zou nadien over het stationsplein in een caf? of tearoom moeten bij elkaar komen voor de babbel en knabbel.
mvg
Luc



>>> Het stationsbuffet is daar vlak naast de deur,daar zouden we kunnen afspreken.[:p]En iets drinken natuurlijk[:D]
Trouwens ,MTE is niet zo groot behuist om een "bende" van +- 20 personen ineens te ontvangen.Een bezoek aan MTE zal zowiezo in kleinere groepjes moeten plaatsvinden.

Gerrit

belair

Er zijn wel verschillende zalen bij MTE zoals je misschien ook zal weten, Gerrit. Nu ik weet ook niet of Jean hiervoor te vinden is natuurlijk. Dat buffet zal waarschijnlijk ook niet te laat open zijn denk ik.
mvg
Luc

tonycabus

Twintig man kunnen we wel aan in MTE...
'k Zal het eens aan de baas vragen[;)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

Of bij de Dwarsliggers, daar is plaats!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

belair

Dat is ook een gedacht Tony, plaats, drankgelegenheid en een mooie baan. Wat moet je nog meer?
mvg [;)]
Luc

Tom

Ja, dat baantje zou nog wel een keer van dichtbij willen zien. [:)]
Tom

loebaske

Goe op weg......de Tony achter de kar spannen van de dwarsliggers (all?, niet altijd DWARS [:D][:D]) en we hebben bijna een lokatie langs de andere kant van het land.....en dan [:p][:p][:p]
Komaan Tony geef er een lap op.....en idd. die baan en al de rest kunnen we gerust nog eens over nakaarten....

trainfreak

citaat:
Geplaatst door loebaske

[knip].....en idd. die baan en al de rest kunnen we gerust nog eens over nakaarten....


Waar gaan we dat dan weer doen?
Spoorse groeten
Dimitri

belair

Misschien dan de volgende ergens aan de kanten van Antwerpen? Dan hebben we ??n aan de kust gehad, ??n in het centrum van het land (Kapelle op de bos) en dan ??n ergens in de provincie Antwerpen. Dat zou voor onze Nederlandse vrienden (dat zijn er tenslotte ook heel wat) ook wat dichter zijn? De kust gaat voor Zeeland ook nog zeker?
mvg [;)]
Luc

Arbeco

Inderdaad Luc, de kust zal wel moeten lukken hoor. Als ik hier bij mij in de wagen stap (Schouwen-Duiveland), sta ik met een uurtje in Gent. Naar de show in Blankenberge heb ik vorig jaar 1 1/2 uur gereden. Tegenwoordig heb je geen afstanden meer, toch? Alleen file's![;)]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

ERVIN

Ik zal ook weer heel zeker van de partij zijn!![:p]

belair

Dan de volgende keer wat dichter bij den Erwin. Zo heeft iedereen het wat makkelijker.
't Is maar een voorstel hoor. Als er andere meningen zijn laat ze maar komen. Daarom noemt het ook "brainstorming".[:D]
mvg [;)]
Luc