Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

loco

Ik kan de mededeling van Gerolf bevestigen, maar ik kan er zelf jammer genoeg die zaterdag niet bij zijn wegens andere verplichtingen. Maar zaterdag leek de beste dag. Op vrijdag moeten er nog velen werken en op zondag komen gewoonlijk de families met hun kinderen. Een volkstoeloop zal het wel niet worden, maar zaterdag lijkt ons toch het meest aanvaarbare.
Aan jullie om onder elkaar af te spreken.


loebaske

Meteen een verse pagina [;)][;)]

Wie kan het volgende forum organiseren [?][?]
Liefst niet in dezelfde regio AUB als laatst lede..

Bij ons in de club gaat dat voot het moment niet, de grote baan is een bouwwerf en het project gent-zuid is nog niet voor publiek toonbaar[:p][:p]

belair

Den Eric heeft de smaak te pakken,h?.[:D][:D]

loebaske

Dat zal wel zijn, en tenslotte tegen dat er een lokatie is en een datum vastgelegd is, zijn we al tegen het verlof [;)]
als men het 3X per jaar wil organiseren [^]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door loebaske

Dat zal wel zijn, en tenslotte tegen dat er een lokatie is en een datum vastgelegd is, zijn we al tegen het verlof [;)]
als men het 3X per jaar wil organiseren [^]



Ik geef je 100% gelijk!

Sorry, bij ons thuis is het te klein voor een meeting[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

belair

Misschien een club die een eurootje wil bijverdienen?
Ik heb het er nog altijd moeilijk mee dat het allemaal gratis was bij Erik. Misschien was een boeketje bloemen voor mevrouw niet verkeerd over gekomen.[:I]
mvg
Luc

eddy

Dag allemaal,

Op zaterdag 15 februari is er een demo avond van Raf (Brelec) bij ons in de club te Mol.Iedereen die wil komen is welkom,en zo kunt ge mischien ook forumleden ontmoeten die niet bij Eric zijn geweest ,maar nu willen komen.
vriendelijke groeten Eddy

loebaske

Heuuu, we hebben vrijwillig een bijdrage gedaan in zijn champagne koker, terwijl die bezig was op zolder, was een idee van de Koen, weet natuurlijk nie als iedereen daar van wist [:(]

belair

Daar wist ik niets van Eric.[:I][:(]

T03

citaat:
Geplaatst door belair

Daar wist ik niets van Eric.[:I][:(]


Wist ik ook niets van [:(]

Marc
"I have a train riding in my brain"

factageklerk

Is dat echt waar!! niemand heeft dat gezegd laat staan dat ik die koker gezien heb , want ik had graag m'n bijdrage geleverd. Sorry erik [:I][:I][8)][8)]  

citaat:
Geplaatst door loebaske

Heuuu, we hebben vrijwillig een bijdrage gedaan in zijn champagne koker, terwijl die bezig was op zolder, was een idee van de Koen, weet natuurlijk nie als iedereen daar van wist [:(]

 

erik de noorman

Mannen de ontvangst was van harte en graag gedaan met of zonder bijdrage. Ik wist daar ook niks van. Maar het sponseringgeld zal goed gebruikt worden. [:D]

Erik

krispy

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

.... Maar het sponseringgeld zal goed gebruikt worden. [:D]





Waarschijnlijk voor de aanschaf van een nieuwe doos Schilderstape en een extra doos alu bakskes [;)]

Hiermee is hij weer efkes zoet [:p]( daarmee maakt hij al wat hij wil, en het mag dan ook nog ne keer gezien worden , de meeste van zijn zelfmade toebehoren steken ook met glans de verkrijgbare toebehoren van in de handel de loef af [;)] )
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

loebaske

Joris (factageklerk), jij kon het zekers nie weten want je was al weg, en idd. sommige zouden het nie hebben kunnen weten want je was waarschijnlijk nog boven ([:D][:D][:D]) met den Erik, maar als zich zoiets nog voordoet zullen (bv Koen) we tijdig iedereen verwittigen, maar die bijdrage van Brelec heeft een heeeel klein beetje lang geduurd en is er daarna in groepjes bezoek gebracht aan Erik zijn baan, dus kan het zijn dat de laatste groep nog boven was toen we dat aan het bekokstoven waren.
Maar denk nie dat Erik daar kopzorgen van heeft, en wij ook niet[;)][;)]
Dus zand er over.....en terug back to the point[:)][:)][:)]

Arbeco

Jongens, nou schiet mij zomaar iets te binnen hoor, misschien is het een stom idee, dat kan ook...[:I] Is het geen optie om een bijeenkomst te "organiseren" in ??n of andere stationsrestauratie? Okee, de clubs blijven zo wel een beetje buiten schot, maar stations zijn er genoeg in de BeNeLux toch? Zo is het misschien voor ieder wat makkelijker om te komen, omdat je veel meer plaatsen hebt. Zoals gezegd, het is maar een idee hoor....[:)]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...