Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

Havoc

Yep, gewoon een datum opplakken. Wie kan komen komt, de anderen niet en die komen dan volgende keer. Je gaat nooit iedereen tegelijk ergens bij elkaar krijgen. Het gaat ook een idee geven of je voor tien, twintig of honderd man plaats moet vinden.

Probleem is dat het naar het eindejaar gaat en dat dat nu eenmaal een periode is waar het voor iedereen moeilijk is (denk ik toch). Midden december tot eind januari zijn steeds druk.

Maar je moet iedereen toch zeker een maand op voorhand iets laten weten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Havoc

...

Probleem is dat het naar het eindejaar gaat en dat dat nu eenmaal een periode is waar het voor iedereen moeilijk is (denk ik toch). Midden december tot eind januari zijn steeds druk.

Maar je moet iedereen toch zeker een maand op voorhand iets laten weten.

Dat is waar Johan. Ik denk dat het voor Erik ook een drukke periode is rond de feestdagen. Februari dan ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

erik de noorman

Plak er maar een datum op zolang het maar een ma/di/woe/do avond is kan het het. Ik speel thuis h? mannen. Per uitzondering kan vrijdagavond 28/12/07 ook. Het restaurant is gesloten van 26/12 tot 30/12/07. Kunnen we in een keer een nieuwjaarsdrink doen. [:D]

Erik

SuSke

Erik, count me in.
als er te drinken valt zijn we er bij.[:D]

Lukt het niet meer voor het einde van dit jaar, dan is februari waarschijnlijk een betere optie.
Dan tellen we de pre-nocturne van G.R.A. als eerste (geslaagde) poging tot forum-meeting.[;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

tonycabus

Waarom zie ik dit nu pas?
Toen ik bij MSM het nieuwe forum probeerde te verdedigen (blijkbaar nie veur niks nu twee jaar later!) was de basisidee precies bijeenkomsten en eventueel ook workshops te organiseren van en voor de forumleden. De 'Walen' (lees: forumleden van het franstalige venknietje) doen dit vaker, en dragen dan een badge waarmee ze voor elkaar herkenbaar zijn.
Worden jullie dus eindelijk wakker? Bij Erik (waarom er niet ineens een lekker tentje bij doen?) of in een gastvrije Club, mij om het even. Bij Erik zou wel erg leuk zijn, badankt, Noorman!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

doomslu

Vrijdagavond 28 december ? Waarom niet ? Veel kans dat ik dan in Belgi? ben, en zoniet dan kom ik toch af !
MSM-forum nieuwjaardrink. Het is een idee dat ik wel zie zitten, Erik. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Waarom zie ik dit nu pas?
...
Omdat je veel te weinig komt kijken, Tony. [:D]

We zijn al eens naar Leuven geweest, samen met een aantal forum-leden. En vrijdagavond was er al een bijeenkomst in Gent, bij de club van Loebaske. We zijn op de goeie weg !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

28 december past prima in mijn agenda. Ik reserveer alvast deze datum. En de baan van Erik eens van dichtbij kunnen bekijken spreekt me zeker aan. Als daar dan nog een drink bij komt is het helemaal compleet.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

tonycabus

Oooh, op de dag van d'onnozele kinderen....[:D][:D][:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

Luc, ik kijk wel vaker, maar blijkbaar niet overal...[:(][:0][xx(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Oooh, op de dag van d'onnozele kinderen....[:D][:D][:D]

voor zo'n gelegenheid willen we gerust (weer) onnozel doen ...

Intussen heb ik een mailtje gehad voor een mogelijke meeting binnenkort. Wordt vervolgd ... [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rochevalien

Als het op 28 december doorgaat ,zak ik ook nog wel eens af naar Dingens -op den bos.
Ik vraag mij alleen een beetje af of men niet t? dikwijls een forum-meeting wil.(MTD-Genk- bij Eric thuis)en zo kort op mekaar.
Misschien zijn er wel bij die mekaar heel graag zien[:D][:D][:D]

Gerrit

Tom

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Oooh, op de dag van d'onnozele kinderen....[:D][:D][:D]

Onozele kinderen! [:(!]

Het is wel de dag van de onschuldige kinderen.

Ene, mijn verjaardag is maar 2 dagen eerder. [;)]
Tom

Havoc

Inderdaad Roche, ik vrees dat er wat overdreven wordt. Beter wat langer wachten en goed organiseren zodat iedereen er naartoe kan plannen ipv nu zo allerijl verschillende mini-meetings te doen.

Langs onze kanten is het ook "Onozele kinderen" op dienen dag.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Het is wel geen echte forummeeting, maar de mensen van "De Pijl" willen blijkbaar iets doen voor de forumleden:
citaat:
Ik heb bij ons in de club gevraagd om forumleden bij een bezoek aan onze komende club opendeur (expo de Pijl) een korting te geven op de toegang. Men is akkoord. De toegang bedraagt dan 3 in plaats van 4 euro. (wat uiteraard nog veel is, maar het is voor een goed doel !!!)

Om de forumleden te herkennen moeten ze wel de forumbadge dragen.
Deze extra korting is alleen geldig op zaterdag, dit met de bedoeling dat forumleden elkaar op die dag kunnen ontmoeten.
Broers, zussen, tantes en nonkels die ook een badge dragen zijn dan voor ons ook forumleden.

Voor diegenen die al zinnens waren om naar die expo te gaan: het kan misschien helpen beslissen om 's zaterdags in plaats van op zondag te gaan.
Anderen worden misschien over de streep getrokken om alsnog naar Muizen af te zakken [;)]
@Doomslu of Tony of Ricky of ... wil er iemand dit vertalen en op het TMM-forum zetten?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw