Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

onderschrift

Gestart door Johnnytrein, 16 januari 2005, 19:25:19 PM

Johnnytrein

Beste Tony, misschien had ik deze vraag beter gewoon aan je gezonden via een meeltje, maar anderzijds zijn er misschien wel meer mensen die zich afvragen hoe kom ik aan dat onderschrift onder mijn naam? Ik bedoel bij de ene staat er conducteur bij een andere reiziger 1 ste of 2 de klas bij een ander staat nog wat anders.:I
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bartie

Dat heeft te maken met het aantal berichten dat je ingezonden hebt. Van 0 tot 25 berichten ben je reiziger 2de klas,van 25 tot 50 reiziger 1ste klas,50 tot 100 conducteur,van 100 tot ? ben je machinist.

Bart.

Johnnytrein

ach zo, bedankt nu wordt me alles een stuk duidelijker
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

tonycabus

Bedankt Bart!
Dat klopt inderdaad, je maakt "promotie" in de mate van je deelname aan dit forum. Maak je dus maar geen zorgen, Johnny, je wordt ook nog wel eens machinist of zo....[;)]

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

Hallo Tony, daar maakte ik me geen zorgen over, ik zou me meer zorgen maken als er zo iets als coordina dinges of zo iets als admin........[:I] zou staan maar gelukkig kan dat niet. [}:)][:)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

boke

Hallo,

Daar heb ik ook al een tijd achter zitten zoeken maar... niet gevonden! Nu snap ik het...

Boke

tonycabus

Boke,
Hoe meer berichten je post hoe hoger je rang: je wordt binnenkort reiziger 1e klasse en dan conducteur enz...

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)