Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

Roco 212 144

Gestart door Peter, 02 april 2026, 16:38:18 PM

Peter

Roco 212 144 op mijn vroegere baan.
Was een uitstekend model trouwens dank zij de onderdelen
die ik toen kon kopen van Eve ?

Nogmaals: sorry

DSCN3806[1] by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

OK. Is dit een verkoop? reageer je ergens op? Had er een foto bij moeten staan? Is het een vraag, gezien het vraagteken? Ik snap eigenlijk niet wat de bedoeling van dit topic is.

Peter

niet zo'n leuke komentaar Sicco. Was gewoon een foto van een leuk model. Zal geen foto's meer plaatsen
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Peter, Sicco reageerde omdat er geen foto bij je tekst staat. De foto ontbreekt, vandaar.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Meester

Citaat van: Peter op 03 april 2026, 09:33:36 AMZal geen foto's meer plaatsen

Dat had je al niet, dus maakt geen verschil.....
Schijnbaar iets fout gegaan ?

Sicco

Citaat van: Peter op 03 april 2026, 09:33:36 AMniet zo'n leuke komentaar Sicco. Was gewoon een foto van een leuk model. Zal geen foto's meer plaatsen

Wat is er niet leuk aan? Lees je bericht zelf nou even terug met niet de intentie die jij ermee had, maar met wat wij ervan moeten maken als wij het zien zonder jouw gedachten te kunnen lezen. Vóór dat je oordeelt over de reactie die erop komt. Bovendien geef ik zelf als één van de mogelijkheden waarom het zo'n verwarrend bericht is 'had er een foto bij moeten staan?'.

Metpetergaathetbeter

oebr

Het is niet verplicht om op dit forum te reageren he, jullie zitten nu die mens te ambeteren, maar waarom?
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

doomslu

Peter is gewoon de foto vergeten plaatsen. Kan iedereen overkomen, toch?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Citaat van: oebr op 03 april 2026, 12:21:49 PMHet is niet verplicht om op dit forum te reageren he, jullie zitten nu die mens te ambeteren, maar waarom?

Omdat ik geen gedachten kan lezen. Je post iets, met een vraagteken aan het eind, en mij is niet duidelijk wat er gevraagd of bedoeld wordt. Daar vraag ik naar.

In plaats van dat er gewoon een antwoord komt van: er had een foto bij moeten staan wordt er nu gedaan of ik onvriendelijk ben. Wat is dat voor een vreemde redenering? Of vinden jullie allemaal dat de originele post duidelijk was zonder enige context?

Waarom niet gewoon antwoorden op mijn vraag met: er had een foto bij gemoeten. Dan was alles duidelijk geweest. In plaats van al dat gezever van nu. Jemig.

itchy

on topic :-)

ja mooi model ! (van Peters baan heb ik helaas geen foto)
foto © Peter (Loco) / cooltrain.be
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Meester

En ik maar denken wat moet de Deutsche 212 144 in een topic over Belgische treinmodellen  8)

evan

Ik snap de vraag van Sicco absoluut en de reactie van de rest niet. 

Een het geheugen opfrissen want Forumlid "Peter" heeft al meerdere topics gestart de voorbije jaren op dit forum over "zijn mysterieuze" type 212.  Eerst wordt ie verkocht, dan wordt er naar gezocht, dan is er heimwee, enz...

Vrolijk Pasen :)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

Een foto van de vergeten 212 144 dat ik vergat te plaatsen.  Sorry

DSCN3806[1] by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Blijft een mooi model.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.