Nieuws:

Nu in MSM 269 PRAKTIJK: De Julianabrug van Markenburg | Sparren maken met een bouwpakket van Unique Scenery Products | Een lading lange damwanden

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaren  dieseltje en Ed ten Dam

Benny en Ed  maak er een ongelooflijke onvergetelijke dag van .Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren  ;)

Michael

Benny en Ed proficiat! :D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PietB

Benny en Ed van harte gefeliciteerd.

En ook Steve die ik door omstandigheden niet op zijn verjaardag kon feliciteren.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Proficiat aan de jarigen. 

Paul 

PietB

Vandaag verjaart just4fun

Paul gefeliciteerd een fijne dag toegewenst en nog vele gezonde Modelspoor-jaren ;)

grt Piet.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Paul gefeliciteerd een fijne dag toegewenst en nog vele gezonde Modelspoor-jaren ;)

doomslu

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaart  arnaud

Arnaud  maak er een ongelooflijke onvergetelijke dag van .Gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren  ;)

doomslu

just4fun

Hartelijk dank voor de wensen en dank aan Peter voor de dagelijkse inzet. 

Paul 

just4fun

Proficiat aan de jarige. 

Paul 

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: just4fun op 19 oktober 2025, 10:04:25 AMHartelijk dank voor de wensen en dank aan Peter voor de dagelijkse inzet.
gelukkig heb ik al eens vrienden hier die al eens durven invallen als ik het (even) vergat. Mocht je vaststellen dat ik een keer vergat, met één van mijn berichten te citeren bekom je de taart om eventueel actie te ondernemen. Je hoeft je niet eens te excuseren als je het deed /zou doen ;)