Nieuws:

Nu in MSM 262 TREINSAMENSTELLING: Containershuttle Zeebrugge-Antwerpen anno 2025

Hoofdmenu

Decals Blauwe Brossel enkele lamp

Gestart door Michael, 31 mei 2025, 18:19:36 PM

PeterVG

Ter info, een brossel van SprimHobby

Brossel @ Roanne

De decals zijn na aanbrengen nooit met lak overspoten. Daardoor komen ze na al die jaren los. De decal achteraan met de niet rooken boodschap is intussen helemaal verdwenen.

Michael

Van sprim hobby had ik nog nooit gehoord, blijkbaar was die actief in de jaren 1990 ev.Maakte ook mooie Brossels. Waarschijnlijk ook al ter ziele, het enige wat ik er over kon vinden was o de site van cooltrain. Ik ben blij met Patrick zijn model en met wat piko de afgelopen jaren heeft uitgebracht.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

De benodigde foto's en afmetingen zijn verzonden. Nu rustig afwachten op de eerste proefmonsters.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Thommy

Citaat van: Michael op 08 juni 2025, 09:47:07 AMThommy is het mogelijk om een foto van de decals te plaatsen?

dat is mogelijk. Scannen zal wss niet zo duidelijk zijn. Ik probeer beide
Greetz

Thommy

Michael

Citaat van: Thommy op 11 juni 2025, 09:37:26 AM
Citaat van: Michael op 08 juni 2025, 09:47:07 AMThommy is het mogelijk om een foto van de decals te plaatsen?

dat is mogelijk. Scannen zal wss niet zo duidelijk zijn. Ik probeer beide
Thomas al enig resultaat?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Thommy

moet nog es zoeken hoe ik die hier op krijg  >:( moet nog steeds via url hier
Greetz

Thommy

Michael

Citaat van: Thommy op 15 juni 2025, 19:50:40 PMmoet nog es zoeken hoe ik die hier op krijg  >:( moet nog steeds via url hier

Thommy je mag de foto's ook naar me mailen

swifterbant1(at) hotmail.com vervan (at) door @
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Thommy

Greetz

Thommy

Michael

Citaat van: Thommy op 29 juli 2025, 19:28:41 PMnet verstuurd... sorry druk gehad
En ontvangen waarvoor dank.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?