Nieuws:

Nu in MSM 260: Alles over de 11de Grote Modelspoor Expo 2025

Hoofdmenu

Klassieke tweetjes

Gestart door railrunner, 23 mei 2025, 12:22:09 PM

railrunner

Na ontwerp en realisatie van eerdere modellen (M2, HLD61, HLE22, HLE23, HLE25, 551, reeks 46 en reeks 44/45) had ik een vraag gekregen of ik het zag zitten om de klassieke tweetjes te maken.  (AM66, AM73,...).  En niet zomaar eentje, maar liefst de 3 versies: een groene, een bordeaux en eentje in de new look versie.

Een leuke uitdaging, dus maar aan de slag gegaan.  Na een aantal maanden tekenen, ontwerpen en testen, kan ik die man gelukkig maken.  Hierbij het resultaat:

Heb nog een aantal bordeaux kapjes en new look kapjes beschikbaar, heb er wat extra gemaakt.  Mocht je interesse hebben, geef maar een seintje via PM.

Jappy

SCHITTEREND! Net PM gestuurd.  :D
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

railrunner

De bordeaux versie die ik nog op voorraad had, zijn al gereserveerd. Kan altijd wel besteld en bijgemaakt worden.  New look nog beschikbaar.

Floris

Michael

Jim ik denk dat je veel N-spoorders hiermee gelukkig maakt, de modellen zien er prachtig uit.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jappy

Oh, ik weet dat ik zeer gelukkig ga zijn met de mijne!  8)  8)
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

59erke

Die zien er zeer goed uit Jim.

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan