Wat is er gebeurd met de website COOLTRAIN ?

Gestart door erwin9, 13 februari 2025, 20:00:02 PM

erwin9

Ik probeer al twee dagen op de website te geraken, maar krijg telkens de melding "website onbereikbaar" ?
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling uitzonderlijk op 6 & 7 december 2025 !!!
MOBEXPO 2024  -  18 & 19 april 2026 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Metpetergaathetbeter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Helaas, helaas
De laatste tijd krijg ik ook geen antwoord op mijn mail van Pierre.
Ziek ??
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

doomslu

Niet Pierre, maar Peter en ik wacht op een reactie van hem...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

Peter V.,         Peter VG,          Peter E.. 
 Cooltrain  =  Loco  =  Peter E.
 en Peter V. heeft het dan mogelijk over Pierre De G. ....
 lichtjes verwarrend       ::) ...

Peter

Bedoelde inderdaad Pierre de Greeuw
Al een hele tijd geen kontakt meer gehad.

Met vriendelijke groeten
Peter

loco

Waar maken jullie je toch zorgen over. Alles is in orde. De website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Tijdelijk is tijdelijk. Komt wel goed. Eventjes geduld.

Klaas Zondervan

Ik zal de laatste zijn om me er druk over te maken. Kende die hele website niet.
Maar het punt is dat de mededeling niet van de website-eigenaar komt. Die mededeling komt van de webhost en geeft geen enkele indicatie van de reden.
Dus ik begrijp dat mensen die de website wel kenden zich afvragen wat er aan de hand is.

Herwig

Citaat van: Klaas Zondervan op 15 februari 2025, 12:44:09 PMKende die hele website niet. 

Dat is wel erg sterk & straf.  Op Cooltrain vind je namelijk reeds jàren àlles (foto's en info) over Belgische modeltreinen en àlles over de tijdperkindeling van de Belgische Staatsspoorwegen (Etât) en de latere NMBS          en nog veel meer ....

ceuleer

Citaat van: Herwig op 15 februari 2025, 13:30:26 PMOp Cooltrain vind je namelijk reeds jàren àlles (foto's en info) over Belgische modeltreinen

Ik heb er ook al enkele malen foute informatie gevonden over bepaalde modellen.
Zelfs al eens gemeld, maar de fout werd nog niet aangepast.
Misschien zijn ze dat nu allemaal aan het aanpassen.  ;D

erwin9

Peter,  ik maak me zeker niet druk ;) .   Maar het zou erg jammer zijn mocht deze website verdwijnen, want ik maak hier erg veel gebruik van. Nu ik weet dat je er aan het werken bent, ben ik zeker gerustgesteld :D .  Maar de melding die ik op de PC kreeg was toch wel even schrikken.
Ik wacht geduldig af op de "heropening", het zal alweer een stuk beter worden dus!!! Bedankt alvast ;)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling uitzonderlijk op 6 & 7 december 2025 !!!
MOBEXPO 2024  -  18 & 19 april 2026 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Rangeerduivel

Citaat van: loco op 15 februari 2025, 12:07:16 PMWaar maken jullie je toch zorgen over. Alles is in orde. De website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Tijdelijk is tijdelijk. Komt wel goed. Eventjes geduld.

En dit is een bericht van Peter zelf, dus hij zal het wel weten zeker! ;D

;)

ramdani

Citaat van: Herwig op 15 februari 2025, 13:30:26 PM
Citaat van: Klaas Zondervan op 15 februari 2025, 12:44:09 PMKende die hele website niet. 

Dat is wel erg sterk & straf.  Op Cooltrain vind je namelijk reeds jàren àlles (foto's en info) over Belgische modeltreinen en àlles over de tijdperkindeling van de Belgische Staatsspoorwegen (Etât) en de latere NMBS          en nog veel meer ....

dat is misschien omdat Klaas geen Belg is  ;)
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0