Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Waar is de tijd van Dacker onderdelen

Gestart door Peter, 05 november 2024, 11:39:15 AM

Peter

Waar is de tijd van de modellen en de onderdelen sets
van Dacker in de handel te koop was?
Weet iemand soms waar dan nog te koop is???

Ohne Titel by Peter Verlooy, auf Flickr

DSCN2219 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

Als je 45 jaar terug in de tijd zou kunnen gaan zou ik zeggen , bij Baillien en bij Dacker zelf .

Ronald

Welkom in de tijd van 3D printen :) Dat is veel goedkoper t.o.v. dit "sleuderguss" spul.

Peter

Het zou nog beter zijn als ik iemand zou vinden voor een etsje voor mij te maken zodat ik mijn station Boom kan afwerken.
Helaas zoek al meer dan een jaar
Met vriendelijke groeten
Peter

Thommy

Citaat van: Peter op 06 november 2024, 15:03:08 PMHet zou nog beter zijn als ik iemand zou vinden voor een etsje voor mij te maken zodat ik mijn station Boom kan afwerken.
Helaas zoek al meer dan een jaar

Hier ook... sommige dingen kun je laseren, printen,... allemaal net gemakkelijker dan etsen. Maar dan moeten die dingen natuurlijk uitgetekend zijn.
Greetz

Thommy

Peter

Van dat ets modelletje heb ik van Gerolf een perfekt uitgetekend zwart/wit beeld gekregen. Dat is hetgeen hij
vroeger gebruikte. Ik heb zowel dat uitgetekend beeld voor het station van Boom evenals dat voor Antwerpen-Linkeroever
Met vriendelijke groeten
Peter

Thommy

Citaat van: Peter op 07 november 2024, 11:23:02 AMVan dat ets modelletje heb ik van Gerolf een perfekt uitgetekend zwart/wit beeld gekregen. Dat is hetgeen hij
vroeger gebruikte. Ik heb zowel dat uitgetekend beeld voor het station van Boom evenals dat voor Antwerpen-Linkeroever

In meeste gevallen zou dit een 3D file (of 2D) moeten zijn om vlot naar die toestellen te sturen. Over welke onderdelen gaat het juist?
Greetz

Thommy

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter