Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

LIMA M2 (309303) ombouwen naar model met stuurstand

Gestart door Trierer Luc, 05 januari 2017, 21:40:59 PM

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 november 2024, 16:28:11 PMen vooral veel fantasie hebben, die onderstellen lijken in de verst verste niet op die van een M2.

we waren al blij dat er iets Belgisch was. Een Roco HLD59 lijkt naast een correctere versie van Matrix/VBV ook speelgoed. Hoeveel stomers zijn niet gewoon groen gespoten Duitse zonder enige aanpassingen?

waarmee ik bedoel, tijden zijn veranderd. Prijzen helaas ook niet meer mals te noemen doordat we doorgedreven detailleringen willen.
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

Marklin M2 zijn er ondertss al heel lang...wat niet lijkend is heb ik vrijwel nooit gekocht

Rochevalien

Citaat van: stoomlokje op 05 november 2024, 12:06:24 PMLuc,
Paul Bellon ( PB-Messingbouw ) had zo'n setjes ,
maar weet niet of je die nog kan verkrijgen, want hij heeft aan mij enkele jaren geleden al gevraagd of ik het mijne wou teruggeven, om dat aan iemand anders te kunnen leveren.
Ik zou eens contact met hem opnemen als ik jou was.
grtjs,
Saskia

Paul gaat stoppen /is al gestopt en verkoopt wat hij nog heeft . Alleen daarvoor kan je hem nog contacteren.

Thommy

Moest iemand die stukken eens willen uitlenen dan wil ik die gerust in een STL-file gieten en delen.
Greetz

Thommy

Peter

Bij het rommelen is mijn dozen heb ik nog een set met stuurstand voor de ombouw an een diesel stuurstand voor de
van een diesel stuurstand voor de Lima M2 bagage rijtuig gevonden
Indien iemand interesse heeft mag hij zo'n set hebben voor 15,00 euro (verzending inbegrepen)
Met vriendelijke groeten
Peter