Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Decoderinstellingen reeks 72 - 82 Piko

Gestart door ronny-vdv, 06 mei 2023, 19:49:32 PM

ronny-vdv

Zijn er soms forumgenoten die de decoderinstellingen wil delen voor een Lopi 5?

Alvast bedankt,
Mvg,

ronny-vdv

RoDY

Als je geduld hebt tot dinsdag kan ik deze met je delen. Heb vorige week nog eentje afgeregeld.

ronny-vdv

Dag Robbe,

Geen probleem, geduld heb ik  ;)

Alvast bedankt,
Mvg,

ronny-vdv

Dafke

Dag Ronny,

ik kan je die instellingen wel bezorgen indien je dit wenst.

Mvg,

Dave

ronny-vdv

Bedankt voor de bestanden.

Maar is de cabineverlichting ook schakelbaar met een Lopi?
Zo ja, via welke AUX-uitgang?
Mvg,

ronny-vdv

ronny-vdv

Kan er mij iemand uitsluitsel geven inzake de cabineverlichting en Lopi5?

Bedankt,
Mvg,

ronny-vdv

Dafke

Dag Ronny,

Normaal zou de cabineverlichting op aux3 moeten zitten. Dit is zo bij de 8217 met LP V5 en de 8214 met LS v4 M4. Maar als je wilt kan ik het morgen eens dubbel checken.

Mvg,
Dave

ronny-vdv

Dag Dave,

Graag eens checken als het kan, want ik heb al geprobeerd op AUX3 en zag niks oplichten.

Thx,
Mvg,

ronny-vdv

Webbie

Bij mij zit de binnenverlichting ook op AUX3.
Je moet wat naar binnen kijken (onderkant dak) om die te zien branden, cabineverlichting moet geen verstraler zijn hé  ;)

Dafke

Dag Ronny,

ik heb zonet gecheckt : hlr 7337 = aux 3 = cabineverlichting = LPv4 (zelf geprogrammeerd)
                        hlr 7324 = aux 3 = cabineverlichting = LPv4 (zelf geprogrammeerd)
                        hlr 8214 = aux 3 = cabineverlichting = LSv4 (origineel gekocht toen er nog ESU decoders in de PIKO loc's zaten)

van een vriend:        hlr 8217 = aux 3 = cabineverlichting = LPv5 (zelf geprogrammeerd)


Hou er wel rekening mee dat zelfs als je de cabineverlichting op max zet deze niet zo fel schijnt en soms minder goed ziet.

Mvg,

Dave

Break302

Die cabine verlichting loopt via een licht leider en is inderdaad zeer zwak te noemen  :-\  !

Jos