Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

FORUM update

Gestart door doomslu, 16 augustus 2015, 14:42:33 PM

svvander

Ik weet niet of het al gemeld is... of dat ik misschien gewoon iets verkeerd doe, maar ik kan niets meer aan mijn profiel aanpassen (zoals mijn handtekening bijvoorbeeld).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

Citaat van: svvander op 14 april 2023, 15:59:11 PMIk weet niet of het al gemeld is... of dat ik misschien gewoon iets verkeerd doe, maar ik kan niets meer aan mijn profiel aanpassen (zoals mijn handtekening bijvoorbeeld).

Ok, laat maar zitten... heb het gevonden. Blijkbaar niet ver genoeg gezocht. Sorry.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ceuleer

Ik heb nog een opmerking over de Forum Update.
Wanneer ik in "recente berichten" naar de geposte berichten kijk, dan zie ik dat de topicnaam niet helemaal weergegeven wordt.
Hier een voorbeeld hoe het weergegeven wordt.

Gezocht / Re: Decoderinstellingen reeks ...

Is het niet mogelijk om de volledige topicnaam weer te geven ?

doomslu

Bij mij staat er meer:


Re: Decoderinstellingen reeks 72 - 82 Piko   ronny-vdv   Gezocht   Gisteren om 21:10:01 PM

Ik denk dus dat je een groter scherm gaat moeten kopen! Het verandert namelijk dynamisch met de schermbreedte.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Beeldschermresolutie 1680x1050, is dit niet genoeg ?

Voor de update stond de gehele zin er.
Hier een printscreen.







doomslu

Bedankt voor de schermafdruk, nu begrijp ik beter wat je bedoelt.
Ja, 't is inderdaad vreemd dat die tekst zo wordt afgekort...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomlokje

ik heb ook nog een opmerking.
Als ik MSM aanklik ( staat continu in mijn bureauscherm ) dan kan ik de nieuwe berichten zien en lezen.
Als ik vroeger het scherm afsloot, en ik had er één gelezen en de andere niet, en ik ging later terug naar het forum , dan kon ik al die andere nog lezen , behalve het topik dat ik geopend had.
Als ik datzelfde nu wil doen , zelfs als ik nog geen enkel, of maar één topic geopend heb, en ik sluit MSM af , en ga daarna, bvb na 2 minuten , terug naar het forum , krijg ik op het scherm dat er géén ongelezen berichten zijn.
Dit heb ik al telkens voorgehad sinds de nvernieuwde site.

stoomlokje

heb het gevonden, moet een klikje meer doen dan vroeger

ceuleer

Citaat van: doomslu op 08 mei 2023, 13:05:58 PMBedankt voor de schermafdruk, nu begrijp ik beter wat je bedoelt.
Ja, 't is inderdaad vreemd dat die tekst zo wordt afgekort...

Dit bericht is alweer even geleden, en het is nog niet verandert, is de text verlengen op te lossen ?

doomslu

Citaat van: ceuleer op 15 mei 2023, 13:26:03 PM
Citaat van: doomslu op 08 mei 2023, 13:05:58 PMBedankt voor de schermafdruk, nu begrijp ik beter wat je bedoelt.
Ja, 't is inderdaad vreemd dat die tekst zo wordt afgekort...

Dit bericht is alweer even geleden, en het is nog niet verandert, is de text verlengen op te lossen ?
Het zit ingebakken in de software en daar is dus niet veel aan te doen op dit moment...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Ook op de smartphone is het een flinke verbetering, nu is alle tekst duidelijk leesbaar zonder te moeten vergroten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PeterVG

Ik vind mijn weg niet goed doorheen de nieuwe layout van het forum.
Als ik oude persoonlijke berichten wil lezen dan weet ik niet waar te zoeken. Waar kan je die vinden?
Als ik iets wil toevoegen aan een oud draadje waar ik al eens iets op gepost heb dan vond ik dat voorheen makkelijk door te klikken op "profiel" en dan "bijdrages". In het nieuwe forum kan ik de link naar "profiel" niet vinden. Daardoor vind ik ook de weg niet terug naar mijn oude posts als ik iets wil aanvullen. Wie weet raad?

Metpetergaathetbeter

#297

Metpetergaathetbeter

persoonlijke berichten bovenaan boven het logo ...... naast je forumnaam

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 juni 2023, 11:22:38 AMpersoonlijke berichten bovenaan boven het logo ...... naast je forumnaam
Bedankt Peter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *