Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

vanmiegroet

Mercikes, normaal gezien starten vanaf morgen mijn eerste praktijkdagen.
Het zal vooral nog veel observatie zijn  :P
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

dani

Proficiat Ruben,  ga voor je droom !
Een job waar je met plezier elke dag aan begint doe je meestal ook goed en word je niet snel beu.

Gaan met die  banaan, of in dit geval met die trein
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

guy holbrecht

Proficiat Ruben, een langgekoesterde droom gaat wellicht in vervulling.  Ik ken je nu al van in je prille jeugd en ook toen al draaide alles rond treinen. Het is dus niet verwonderlijk dat je deze stap wilt zetten.

raf

Eigenlijk wat maakte je weekeinde
De beurs in Goes was er eindelijk weer eens en het werd langzaam aan tijd dat er nog eens te doen was
De graafstroom gezien en echt een mooi baantje met veel inventieve oplossingen
Er was veel interesse in de 3D printers en wat er mee mogelijk was .
Ook een dame tevreden gesteld door wat flesjes voor haar te printen
Al met al een succes zou ik zeggen .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

vanmiegroet

Citaat van: guy holbrecht op 28 februari 2023, 11:58:58 AM
Proficiat Ruben, een langgekoesterde droom gaat wellicht in vervulling.  Ik ken je nu al van in je prille jeugd en ook toen al draaide alles rond treinen. Het is dus niet verwonderlijk dat je deze stap wilt zetten.
Ik denk dat ik al 4 jaar oud was toen ik zei dat ik later machinist ging worden. Nu, de passie voor treinen in mijn jeugd is alleen maar kunnen groeien door een zéér goede leerkracht die toevallig dezelfde hobby als de mijne had. Breng daar de nodige aanmoedigingen bij en ik was vertrokken.  ;D

Citaat van: dani op 28 februari 2023, 06:52:10 AM
Proficiat Ruben,  ga voor je droom !
Een job waar je met plezier elke dag aan begint doe je meestal ook goed en word je niet snel beu.

Gaan met die  banaan, of in dit geval met die trein
Tot nu toe op geen enkel moment al spijt gehad   :)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Bundesbahnfreak

Vandaag mijn eerste goederenwagen van TIllig ontvangen: Griekse koelwagen TP4. 
Mooi afgewerkt, mooie opschriften

dani

Vandaag de grote dag.. herkeuring van de  VW kever van 1974.
Beestje is dus net 49 jaar geworden en was vorige keer afgekeurd omdat ik bij het vernieuwen van de voorste remklauwen, blokken en leidingen, de zaak blijkbaar niet voldoende had gespoeld met verse remolie en niet alles goed had ontlucht .

Dus vandaag herkeuring en alles ok !
Hij mag weer veilig de baan op tot eind september 2024   (ja de vorige keuring dateerde van september 2022  maar door het ongeval met mijn elleboog had ik er nog niet kunnen aan werken ).


Dus nu dit achter de rug is,  maak ik weer wat tijd voor de treinbaan .....   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

svvander

Een mijlpaal in het bestaan van ons clubje; de eerste loc op die bolt op de baan in aanbouw. (Vandaag heel hard gewerkt aan de terugmelding, het voorbereiden van het leggen van de sporen en het maken van de houders voor de wissels).

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be