nieuwe knie

Gestart door Durango, 27 juli 2022, 08:24:34 AM

Durango

Inmiddels weer een paar weken verder en de sportfysio is gestart en de progressie zij het langzaam ook.
De krukken gaan alleen nog uit voorzorg mee.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

dani

goed nieuws !!!    ga zo door en wees voorzichtig
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jakke

Dag ,
vriendin heeft sinds kort  2 erzats-knieen . Na revalidatie is zij terug gaan werken als verzorgende in een WZC.
Ik weet dat er geen mens het zelfde is maar toch , ik wens je moed en na rev kan je terug zonder hinder stappen . Enkel de knielstoelen in de kerk zijn te mijden . :D :D :D
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Durango

Inmiddels weer eens een opname achter de rug. In de rechter knie prothese bleek zich een vervelend beestje (streptokokken) te hebben genesteld. Dmv Antibiotica zijn we nu bezig de boel onder controle te krijgen om zo de prothese te behouden.Er zit gelukkig een meer dan hoopvolle voortgang in.
Het bleek bij de controles vanmorgen dat dit wel kantje boord geweest lijkt te zijn. Living on the edge zeggen we maar.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

doomslu

Beterschap Leon.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Cozzy

Van harte beterschap Leon!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

jakke

Natuurlijk pech en spijtig dat het jou moest overkomen . Maar het kan ook (redelijk) goed gaan . Een kennis van me heeft in antwerps ziekenhuis aan het albertpark met tussenpoos van 1.5 jaar 2 knieprotheses laten zetten . Heeft na revalidatie verder gewerkt in een woonzorgcentrum , hollen en vliegen .
Zeker beterschap voor jou.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Metpetergaathetbeter

Ook van hieruit een heel spoedig herstel toegewenst en gauw weer ongestoort en vrij van pijn op de/te been

just4fun