Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Goede voornemens

Gestart door Havoc, 31 december 2022, 15:10:21 PM

Floris

jappie misschien ook wel, die was toch wat pools in N aan het rommelen? was ook leuk!

Oh qua goede voornemens: mn dromen waarmaken. Droomde vanmorgen net voor ik wakker werd van op straf tempo jenever drinken en nu is mn broertje hierheen onderweg voor een paar borrels. Tot dusver wel redelijk tevreden met dit jaar, al schoot t geen bal op qia modelbouw vandaag maar uh ja gisteravond 100 km gefietst, tis wel goed. :P

Havoc

Nu 1 jaar dat ik hier niet meer actief ben geweest. Och ja, ik ben nog 1-2 maal per week eens komen kijken. Meestal niet meer dan de eerste pagina en de "recente berichten". Tenzij Hugo me attent maakte op iets of zelf iets plaatste. En als ik het zo bekijk over een heel jaar... heb ik niets gemist.

Wat mezelf betreft staan de treinen op een héél laag pitje. Het smalspoor is zo goed als opgeborgen. Live steam kent een kleine heropflakkering. Héél klein want enkel de gedachte dat dit weer een 10 jarenplan is doet de moed in de schoenen (sloeffen) zakken.

En eerlijk gezegd, sinds Hugo er niet meer is ben ik mijn klankbord kwijt. We hadden alle 2 enkele gelijke interesses maar toch op een andere manier. Het heengaan van Hugo heeft mij heel bewust gemaakt hoe fake al die sociale media en internet eigenlijk zijn. Hoeveel echter en belangrijker een persoonlijk contact is. Hoeveel meer het is om iemand in de ogen te kunnen kijken als je over iets zo onbelangrijk als een hobby praat.

Dus ik denk niet dat ik nog actief aan het forum ga deelnemen. Denk nu niet dat het aan het forum zelf ligt, er zijn nog andere forums waar ik ook niet meer ga. Eigenlijk is het allemaal niet belangrijk. En kan het mij allemaal niet veel meer schelen.

Het ga jullie goed.
Met vakantie voor onbepaalde duur.