Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ERVIN

Prachtige loc Karl , ondanks ik van het moderne spul hou heb ik nog steeds geen Vectron in mijn bezit.  :-[

BD1701

Heb hier al een aantal Vectrons in mijn bezit. De LS-Models zijn wat mij betreft de mooiste en super gedetailleerd. Hopelijk komen er naar volgend jaar nog een aantal mooie.
 

Thommy

Matisa kit van Lineamodel.
iets dat al paar jaar op m'n verlanglijstje stond en was een geruime tijd niet meer leverbaar tot ik gisteren opnieuw keek: 1 leverbaar.
Greetz

Thommy

SuSke

Die ligt hier ook (in de kast) te wachten op voltooiing.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Thommy

Citaat van: SuSke op 19 december 2022, 11:38:51 AM
Die ligt hier ook (in de kast) te wachten op voltooiing.

Pakket is toegekomen. Moooooie dozen met 100den stukken. Puzzelen voor gevorderden merk ik.
Greetz

Thommy

mardig23

Beste Medemodelspoorders,

Allemaal een geweldig 2023 gewenst!

Ik start alvast het jaar zoals ik het vorige beëindigde, met nieuw materiaal. 8)

Dit keer een loc uit 2004  die ik niet meer dacht te gaan vinden maar dan toch via een forumlid (bedankt Arnaud!) alsnog bij mij binnenwaaide:

DLC 66 PB03



Samen met het zusje:

Mvg Karl

ERVIN

Mooi materiaal om 2023 mee te beginnen Karl.  ;)

Mehano maakte prachtige modellen , die uitstekend rijden en een fenomenale trekkracht hebben , ik heb er hier ook een paar van bollen en die doen het na meer dan 10 jaar nog steeds heel goed. ;)

ceuleer

Het blijven geweldige loc's hé Karl. En oersterk.  ;)

Lijn50

Goeiemorgen,
Mijn collectie is weer wat uitgebreid met dit prachtig model van Rocky-Rail : de 6484 van Railtraxx.

Mod Railtraxx 6484 Rockyrail
by Philippe Smets, sur Flickr
Groetjes,
Philippe

ERVIN

WOW Philippe , waar heb je die gehaald , die MOET ik ook hebben , deze mannen komen hier dagelijks door het station van Mol met de zware zinkerts-treinen.
Prachtig model!!

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

mardig23

Mvg Karl

Lijn50

Ik had er al een paar keer naar gevraagd bij Rocky Rail maar zonder succes. En dan zag ik ze eerder toevallig op de website van die firma.

ERVIN

Bedankt voor de info Philippe en karl , hij is besteld.  ;)

Michael

Citaat van: ERVIN op 05 januari 2023, 18:32:22 PM
Bedankt voor de info Philippe en karl , hij is besteld.  ;)
Dat dacht ik al want toen ik op die site keek was ik al telaat, geen voorraad meer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154