Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM ACTIE 2024

Gestart door the_gold, 19 november 2022, 14:16:42 PM

the_gold

Citaat van: 67400fan op 21 november 2022, 11:30:11 AM
Citaat van: the_gold op 20 november 2022, 13:16:28 PM
In 2023 brengt Vanbiervliet de traxx uit (zie folder 2021?) Een mal hebben ze dus zelf ter beschikking.

Ik heb trouwens nog een filmpje ontdekt.
https://youtu.be/HGb88LEkS9c
Voor de productie van de Traxx zou de mal van de ACME variant gebruikt worden, mits enkele aanpassingen.

Dat is een leuk weetje

Metpetergaathetbeter

dan maar hopen dat ze een ander tintje gebruiken dan Acme......

the_gold

Het is soms dubbel, het groene kleur komt helemaal anders uit bij verschillende lichttypes.

Metpetergaathetbeter

toch vind ik het Piko-groen beter dan dat ander, lijkt teveel blauw in te zitten

Driesel

Citaat van: ERVIN op 19 november 2022, 17:12:39 PM
Onze Dries weet weeral wat te doen.  ;)


Laat maar Erwin; ik vind die echt niet mooi zo. Daar ga ik geen kap aan verspillen. Waar zitten ze toch met hun gedachten op de teken-afdeling :o


Metpetergaathetbeter

Citaat van: Driesel op 22 november 2022, 09:19:19 AM
Laat maar Erwin; ik vind die echt niet mooi zo. Daar ga ik geen kap aan verspillen. Waar zitten ze toch met hun gedachten op de teken-afdeling :o
't is als een vrouw/man , het moet je goesting zijn om haar/ hem mooi te vinden, ik kan enkel maar zeggen dat ik die vorige mening ook deel....je hoeft niet echt ontwerper te zijn om zoiets te ontwerpen.....anderen vinden hem dan blijkbaar wel mooi, 1001 goestingen zeker, gelukkig maar voor die ene vrouw/man?

Jurgen

Leuk om al die verschillende reacties zo te lezen. Voor de ene is het een leuk idee, de andere walgt ervan.  ;D

Voor mij is het makkelijk, los buiten mijn tijdperk, dus ik moet het niet.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Boemeltrein

Dus ze gaan een malletje lenen  ;D

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

dan heb ik liever een reeks 51 en wat wagons erbij..... ik denk dan bvb de bananentransporten
 

erik de noorman

TP. III anders geen interesse en als het kan een 270 rangeerlocomotief aub Sinterklaas.  :P

Erik

7003

Of een gewone reeks 70 zou ook al goed zijn.

Mvg
Dimi

Metpetergaathetbeter

komen mooiere loc's om te maken o.a den Ludo(2802) en de snelle( 2809)net iets minder uitgesproken .......

Johnnytrein

Suske als ne mens maar ergens gek van word he. Bij mij zijn het snelle auto's en mooie vrouwen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about