De grote kleine treinencompetitie krijgt een vervolg

Gestart door dieselfreak, 29 januari 2022, 21:47:53 PM

dani

als iemand interesse heeft, ik ben (wegens ziekteverlof en verveling)  bezig met het opnemen op pc van beide seizoenen in mp4 formaat....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Floris

misschien dat Alan ze wil hebben, voor t geval ik m nog eens gedwongen naar immer wieder sonntags laat kijken. 8)

B_Modelbouw

Hé Dani, kun je er ook een WAF bestand van maken, kunnen we wat audio fragmenten knippen om in een sounddecoder te stoppen  ;D ;D

Ik denk dat het zwaar tegenvalt als je als club deelneemt, je zit in een ritme van slow Building (wat overleg, een pintje erbij,...) en dan moet je plots alles snel, snel, snel klaar hebben... (het is nog niet droog of het is al af.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


RoDY

Verbaasd dat er nog geen reactie is geweest, maar wat een tof seizoen. Zonet de finale gezien en beiden teams hadden het verdiend op het einde. Jammer dat het alweer voorbij is!

De winnaars houden er alvast enkele mooie prijzen aan over. 

Koen

Citaat van: RoDY op 15 november 2022, 01:49:39 AM
Verbaasd dat er nog geen reactie is geweest, maar wat een tof seizoen. Zonet de finale gezien en beiden teams hadden het verdiend op het einde. Jammer dat het alweer voorbij is!

De winnaars houden er alvast enkele mooie prijzen aan over.

Ja, en Evan werk  ;D.
Nee, alle gekheid op een stokje. Het was weer de moeite waard.
Ik hoop dat er een derde reeks komt. Het zou wel tof zijn als ze wat meer technieken in beeld brengen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

brfire

was leuk om naar te kijken, wat ze in 3 dagen hebben gebouwd.
hoop ook dat er een 3e seizoen komt.

Ronald

#36
Citaat van: Koen op 15 november 2022, 12:01:26 PM
Het zou wel tof zijn als ze wat meer technieken in beeld brengen.

Al heel vaak gezegd; dat gaat denk ik niet gebeuren. Het is entertainment, geen educatie ;)

jakke

Ah,
ik vermoedde al dat , aan het glunderen van Evan's blik bij de aankondiging , zijn kunde zou vervat zitten in de prijs die het winnende team zou veroveren .
Niet te versmaden zou ik zeggen , deze prijs .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Gerolf

Citaat van: RoDY op 15 november 2022, 01:49:39 AMVerbaasd dat er nog geen reactie is geweest, maar wat een tof seizoen. Zonet de finale gezien en beiden teams hadden het verdiend op het einde.

Helemaal mee eens. Het was een mooi seizoen, en ik hoop ook op een derde  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rgp

Allen,

Ik heb geleerd dat je reactie op dit forum in een bepaalde lijn moet liggen, of je wordt verstikt onder de bagger.  Daarom hebben er ook al een deel dit forum verlaten.

Dit jaar was beter, maar in de titel zou men het woordgedeelte MODEL moeten weglaten.

Als teams nog lange rijtuigen inzetten op een slingerend spoorverloop, dan zit je nog ver van MODEL (en Evan heeft daar het team op een perfecte manier op gewezen dat ze beter korte rijtuigen gebruiken.

Er waren positieve dingen (de achtergronden van Ruud bv)

Allez begin maar te schieten

Roland

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp


Jurgen

Ik geniet iedere keer weer van elke aflevering.

Het enige nadeel is, hoe vreemd dat ook mag klinken, dat Nederlands hé. Er wordt niets ondertiteld en wanneer men dan in het ene of het andere Nederlandse dialect begint, dan versta ik er als Vlaming niks meer van.
Ja, er is ondertiteling via teletekst, maar wanneer je uitgesteld kijkt dan heb je die mogelijkheid niet meer. Bijkomend nadeel met die ondertiteling is dat het in een zwarte balk op je scherm komt waardoor je een deel van de bouwsels niet meer ziet.

Het zijn details, maar het zal me niet weerhouden om volgende keer opnieuw te kijken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Martin Welberg

Vind het ook jammer dat Evan niet ondertiteld is...

Klaas Zondervan

Jouw tutorials op youtube zijn toch ook niet ondertiteld? :D