Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Gerolf

Mijn deelneming aan iedereen waarvoor je schoonbroer iets betekende.
Rouwen is belangrijk, neem er de tijd voor.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

Merci voor het medeleven en steunbetuigingen iedereen !!

Citaat van: Gerolf op 04 augustus 2022, 07:46:58 AM
Rouwen is belangrijk, neem er de tijd voor.
Dat gaan we doen, maar "op zijn manier".  Hij wou zelf dat er geen klassieke "koffietafel" geregeld werd, maar binnen 2 weken een  "afscheidsdrink" in zijn favoriete stamcafé, met de vrienden en familie.    Verdriet was niet op zijn plaats in zijn leven, hij was altijd de optimist en levensgenieter, en wil dat we hem zo gedenken.
Het zal misschien wat raar aanvoelen, maar toch begrijp ik hem ...

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Innige deelneming, Dani.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Dani, m'n medeleven.
Koester de herinneringen.
Paul

Havoc

Bouwpakketje van een watertoren in elkaar aan het prutsen. Heb ik de steunen toch niet zeker ondersteboven gelijmd...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

Dani ken het
Schaduw station aan het maken in stukken anders krijg ik het er niet onder.
Zet ik gisteren alles aan elkaar om te passen hoe lang de laatste module moet zijn ????
Ok dus gelukkig is die bak 1,15 lang en kan ik het probleem verhelpen daar dus de sporen niet over elkaar komen .
Door in de kelder te gaan werken heb ik dus de rails verkeerd gelegd terwijl ze eigenlijk in spiegel beeld moesten gemaakt worden .
Nu zit er een kronkel in maar gelukkig is het maar max 8 cm en dat vang ik dus op over die 1,15 meter

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Koen

Innige deelneming Danni en veel sterkte voor jou, familieleden en vrienden.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

raf

Daar juist bericht gekregen dat mijn oom overleden is .
Hij was 97 jaar geworden en hij vond het genoeg
Hij wilde niet meer naar het hospitaal om nog operaties en dergelijke te ondergaan
Hij is tevreden heen gegaan zeg maar.
Mijn tante was in de loop van het jaar aan het sukkelen met haar hart maar na een peace maker is zij er terug boven op
Maar mijn oom had schrik dat mijn tante voor hem zou overleiden en dat wilde hij zeker niet.
Rust zacht mijn vriend je hebt niet afgezien met jaren ziekte bed en je bent vreedzaam heen gegaan .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

just4fun

Raf,
M'n medeleven.
97 is een gezegende leeftijd.
Koester de mooie herinneringen en hopelijk vindt uw tante nog haar draai de komende tijd.
Paul


dani

Onze deelneming Raf...
Het zijn moeilijke tijden hee ... sterkte
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

dikke vette "dedjuuuu"...
ik wou in  de loop van oct-nov  mijn resterend verlof opnemen om nog ens wat op zolder te gaan doen.

Nou ja, niet, dus !  vorige vrijdag gevallen...    lelijke elleboog fractuur en minstens 6 tot 9 weken out, eerst gips en dan revalideren.
vandaag zal ik te horen krijgen of er nog een extra operatie nodig is en wanneer.

dedju dedju dedju.....   shit happens zeker ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Ai Dani.  :(
Spoedig herstel!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

Oesje dat is minder
Een ongeval zit soms in een klein hoekje
Zo ben ik ook ooit eens de trap afgedonderd en kwam stil tussen de trap en de wasmachine.
Een spoedig herstel gewenst
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

mahtoska1

Dani,  spoedig herstel!

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D