Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Pierre

Groet Pierre.


Murphy

Bekijk het als een zure appel waar je doorheen moet.
Maar bedenk dat je er niet alleen voor staat,
je hebt familie en veel dankbare vrienden om je heen.
En heb je eens een mindere dag, geen zorgen
er komen vast en zeker nog héél veel mooie dagen in de toekomst.

Sterkte Hugo,
and kill that beast
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Alberke

Bedankt iedereen voor het medevoelen. Die zure appel wordt iedere keer een stukje zuurder, en het is moeilijk vol te houden, maar jullie steunende woorden doen me goed!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Gerolf

Blijf er in geloven, Hugo !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Bundesbahnfreak

Gemakkelijk gezegd als ik aan de zijlijn staan, maar toch veel sterkte !

Alberke

Eventjes rustpauze, voor de zomer. Ik voel het vergif zo uit mijn lijf verdwijnen. :D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michael

Hugo dat zou toch meer een bericht zijn van wat maakt je dag, heel veel sterkte gewenst met wat je nog moet ondergaan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

raf

Daar juist het soldeer station voor de zoveelste keer gevallen
en nu is het niet meer te herstellen want alle pootjes zijn afgebroken en het scherm is overleden .
Dus de ju toch vandaag

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

net definitief afscheid genomen van schoonbroer  (allee,  "vriend" van mijn zus , ze waren niet getrouwd maar voor mij voelde het toch zo aan).

Als je rondom heen kijkt en hier en daar al meer mensen van  "jouw generatie" begint te mankeren, stemt dat toch even tot nadenken.
Gedachten als "Wie weet ben ik misschien de volgende ? "  zijn op zulke momenten als vandaag niet vreemd in mijn hoofd.
Er zijn er hier wel enkele die daar in eerste instantie blij mee zouden zijn, maar die gun ik dan hun plezier.

Het is toch altijd moeilijk, iemand laten gaan die nog veel te jong was.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

Innige deelneming Danni
En ach met papiertje van getrouwd of zonder dat maakt voor mij ook geen verschil .
En ja als je zo rondom kijkt dan inderdaad vallen er een deel mensen rondom je weg maar om nu te gaan beginnen denken "ik ben misschien de volgende" nee echt niet.

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Innige deelneming Dani
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Innnige deelneming Dani

Jurgen

Tja, 't zijn altijd de goeie die eerst gaan zeggen ze. Wat dat dan over ons zegt, dat laat ik in het midden.

't Is nooit leuk om iemand te moeten afgeven, veel sterkte.
En niet te negatief denken, anders ben je niet goed bezig. Geniet nu zodat je later geen spijt krijgt!

Ik heb natuurlijk makkelijk praten omdat ik jonger ben, maar ik snap het gevoel wel. Ondertussen zijn er bij mij ook al enkele wake up calls geweest dat het leven niet oneindig is. Al weet ik nog niet wat er gebeurt als we hier ophouden met leven, maar dat is een andere zaak.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rgp

Dani,

Innige deelneming.
Je gedachten zijn niet abnormaal, het is het moment van reflectie. Maar met je dierbaren om je heen, ga je terug naar de normale afstand tot het leven komen.
Veel sterkte

Roland

Murphy

Innige deelneming Dani
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283