Een kleine/grote verrassing-een type 270 -reeks 70 op komst

Gestart door Peter, 18 juli 2022, 12:50:37 PM

Peter

Daarjuist een mail gekregen van uit Nederland/
Er is een H0 model onderweg.
een aantal gegevens heb ik al, helaas nog geen foto maar
de kap is zo goed als klaar, het wachten is dan nog op het gemototiseerde chassis.
Dus nog even geduld aub.
Met vriendelijke groeten
Peter

kurt10002

#1
Dag Peter,

Ik ga zeker intresse in dat model hebben. Maar kan je ook zeggen welke fabrikant het gaat zijn.

Groeten
Kurt
Mag het ook iets groter zijn ?

Lid van MSC De Pijl
http://www.de-pijl.be/

Koen

#2
Bij mij staat dit ook op mijn verlanglijstje   :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

#3
nog een VERRASSING nog een loc die op de markt komt, het kan niet op  ;)

Peter

Alvast een voorproefje. Een tekening van het model

nmbs7001kap by Peter Verlooy, auf Flickr

En een foto van het grote voorbeeld

Image296 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

rojema

Lid Lierse Modelspoorwegen LMS De Geit.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

pandur

Is er gedacht aan de elektronische uitrusting ,
welke interface voor decoder ,  bicolor Led's ?
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

SuSke

Is er iemand bij LS Models gaan lopen en een beetje op zichzelf begonnen?

Als die uitkomt mag die de verzameling komen aanvullen, een lekker beest van 'den Dam' :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris

uh, gebouwde modellen? Neem een beetje aan zelfde bron als die 66 en dan wordt t een 3d-print-kit.

755philippe

En waarom geen bouwkitje. Kap in 3D, onderstel, motor en koppelingen, wat decals en messing onderdeeltjes en de rest als dekoder en lichten kun je zelf kiezen. Dit zou toch een mooie optie zijn denk ik? Zou een mooi pakketje zijn voor de zelfbouwers en voor degene die wat minder handig zijn een kant en klare loc als 2de optie.
Mvg


755philippe

Peter

Hallo Floris, als je een goede bouwkit bedoeld is dat natuurlijk ook niet slecht, tenminste als je dezelfde persoon bedoeld
die ik goed ken.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

misschien moeten jullie eens mailen of je over dezelfde persoon praat

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rochevalien

Alle gekheid op een stokje ( mooie Nederlandse uitdrukking!) een kant - en -klare lok gaat het niet worden ,denk ik . We mogen al blij zijn met een ' printable file ' bij shapeways of iets dergelijks .
Ik heb trouwens interesse in BEIDE loks ,ook al heb ik al een 66 van die andere ' verdwenen ' fabrikant. ;)