Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

#811
Daar kan je 100% gelijk in hebben Sicco, en ik volg die redenering ook wel, maar blijkbaar laat ook 'meer gevorderde' modelspoorder zich hier vangen, en da's juist waar Piko en Ma/Trix op hopen, en met succes blijkjbaar.
Iedereen koopt wat ie wil natuurlijk, en da's nu net het jammere van de zaak.
Nochtans is de plaatser van deze foto tamelijk kieskeurig blijkt uit zijn, voor de rest, zeer mooie collectie...

Maar ik heb ooit op Youtube een filmpje gezien van een HLD51 van Mehano, met de sound er in van een HLD62, en die plaatser van dat filmpje vond die ESU sound in zijn Mehano loc toch o zo Prachtig.... ::)

;)

Ik hoop dat men hier ook nog een mening mag hebben, ook al is het de verkeerde volgens de meesten, niet? :D

ramdani

je mag een mening hebben, alleen herhalen sommigen dat hier tot in den treure toe,

de term 'betere modelspoorder' is ook een beetje misplaatst vind ik, we zijn ooit allemaal begonnen met een startset met ovaaltje,
die mensen die nu een 'foute' startset kopen worden misschien nog betere modelspoorders dan onszelf ;)
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Sicco

Het is inderdaad te hopen dat er daaruit nog wat voortvloeien  ;D

Rangeerduivel

Citaat van: ramdani op 01 mei 2022, 17:50:08 PM
je mag een mening hebben, alleen herhalen sommigen dat hier tot in den treure toe,

Zoals Sicco bvb... ;D ;D ;D (grapje hé!)

Citaat van: ramdani op 01 mei 2022, 17:50:08 PM
de term 'betere modelspoorder' is ook een beetje misplaatst vind ik, we zijn ooit allemaal begonnen met een startset met ovaaltje,

Daarin heb je misschien wel gelijk, daarom heb ik die term ook een beetje aangepast/verbeterd...

;)

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 01 mei 2022, 17:34:12 PM
Daar kan je 100% gelijk in hebben Sicco, en ik volg die redenering ook wel, maar blijkbaar laat ook 'meer gevorderde' modelspoorder zich hier vangen...
De 'goed geïnformeerde' modelspoorder laat zich niet vangen.  ;)
En de 'minder kieskeurige' krijgt een minder duur alternatief aangeboden.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

#817
Citaat van: doomslu op 01 mei 2022, 18:03:43 PM
En de 'minder kieskeurige' krijgt een minder duur alternatief aangeboden.  :)
en als je doorgroeit in de hobby eigenlijk weggesmeten geld, men had dan beter geen stuurpost .....en zoals in het echt 200km/u opgezet en 2 loc's proberen te slijten :-\
ondertss de prijs spontaan tegen gekomen 67,50 euro in het Sint Niklaas

ERVIN

Ik dacht inderdaad eerst dat het om een M7 ging , maar toen ik op de site van een bekende winkel hier in België een kijkje ging nemen zag ik dat het om een M6?? ging , vandaar ook dat ik dat zo geschreven heb.  ;)

Maar ik zie toch wel wat verschillen.  ;D ( sorry kon het niet laten)

M6 ( deel 2 ) by Erwin Janssens, on Flickr

raf

Het is maar te bezien wat je met weg gesmeten geld bedoelt .
Natuurlijk komen de leveranciers steeds met nieuwe producten op de markt anders word er niets meer verkocht.
Ik bouw mijn loks om op DCC  3 rail en dan zijn er ook die zeggen van "ja maar die lok is die decoder niet meer waard".
Ok maar als je naar de prijzen kijkt van de nieuwe loks ben ik nog steeds goedkoper af.

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Sicco


the_gold

Citaat van: Rangeerduivel op 01 mei 2022, 17:34:12 PM
Nochtans is de plaatser van deze foto tamelijk kieskeurig blijkt uit zijn, voor de rest, zeer mooie collectie...

Wie bedoelt u?

Rangeerduivel


the_gold

Dat 'gedrocht' komt hier niet binnen hoor. Kwam het tegen op een handelaar z'n website. Met de 'ouch' doelde ik op ons verzamelaars die waarschijnlijk een maagkanteling krijgen van dit te hoeven aanschouwen  ;D

Duidelijk dat het voor mensen is waarvan 1/50? zich verder zet in het verder uitbreiden van een collectie. Dan zijn 'wij' als forumleden de perfecte leermeester als ze de weg naar hier vinden om hen 'the real shit' te tonen ;D.


Rangeerduivel

OUCH....!, zitten we dus toch op dezelfde lijn... ;D

;)