Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

3D tussendoortje

Gestart door renstimpie, 04 juli 2021, 16:10:58 PM

renstimpie

Ondertussen ook bezig aan een 3D tekening..  Graag had ik deze een schaaltje groter willen maken voor mezelf.. :) 

IMG_4976 by Tim Somers, on Flickr
5 & 6 december 2026 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
zondag 18 april 2027 - Ruilbeurs - MSC HET SPOOR

renstimpie

Floris

een nul-cockerilletje? Leuk project! K zou daarvoor de tekening nog wel wat verfijnen, heb je n beetje een deftige hoeveelheid informatie daar?

svvander

Ziet er inderdaad niet slecht uit Tim! Ik zal de mijne volgende week ook eens proberen te printen.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

renstimpie

Citaat van: Floris op 04 juli 2021, 17:34:04 PM
een nul-cockerilletje? Leuk project! K zou daarvoor de tekening nog wel wat verfijnen, heb je n beetje een deftige hoeveelheid informatie daar?

een oud plan van H. De Bleser uit één van de eerste nummers van modelspoormagazine.

renstimpie

Citaat van: svvander op 04 juli 2021, 17:35:30 PM
Ziet er inderdaad niet slecht uit Tim! Ik zal de mijne volgende week ook eens proberen te printen.

kunnen we ze binnenkort eens naast elkaar zetten.. :)

renstimpie

IMG_4998 by Tim Somers, on Flickr

De buffers doen we opnieuw, maar voor de rest komen de details er goed uit.   Btw:  dit is nog de H0 versie.:)

Roderik

Da's helemaal top, Tim! Heel mooi resultaat.
Always be modelling!

Floris

k zou de buffers dan gewoon los printen, sowieso handiger voor als er onvermijdelijk es een afbreekt. Mot je nog een 3D-tekening van een belgische buffer trouwens?

renstimpie

Goedemorgen / middag iedereen.

@Floris bedankt voor je aanbod.   Ondertussen zijn de buffers los getekend en klaar.   Vannacht een proberen de schaal 0 te printen. :)

svvander

Te laat gelezen van de buffers... ik ben 'm nu ook aan het printen, met buffers vast aan het chassis.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.