Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Waarom heb ik dit ooit gekocht?

Gestart door Havoc, 21 december 2020, 13:56:47 PM

Dirky

Ooit was hier een forumlid "tothepoint" en hij had een spoor 1 BR38 omgebouwd naar een Belgische 64. Ik wou dat ook doen en na een korte zoektocht had ik deze gevonden en gekocht. Als er ooit een BR38 omgebouwd zal worden, zal het zeker deze oude Märklin niet zijn... Geen idee wat ik hiermee ga doen!

20131010 004 by Dirky dyniMo, on Flickr


wouterdt



zo mooi  :-X :-\
beter dan dat rijdend varken, alhoewel  ::)
dat ligt ergens te liggen, nooit uit de doos geweest

Alberke

Ooit eens van plan geweest om op N over te schakelen. Allemaal occasiemateriaal!
Twee draaischijven?

Nmat by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Floris

Citaat van: Dirky op 21 december 2020, 21:57:46 PM
Ooit was hier een forumlid "tothepoint" en hij had een spoor 1 BR38 omgebouwd naar een Belgische 64. Ik wou dat ook doen en na een korte zoektocht had ik deze gevonden en gekocht. Als er ooit een BR38 omgebouwd zal worden, zal het zeker deze oude Märklin niet zijn... Geen idee wat ik hiermee ga doen!

20131010 004 by Dirky dyniMo, on Flickr
Blijft toch wel een leuk project, al wordt t natuurlijk wel serieus veel werk voordat je uberhaupt een beetje detail op zo'n oud playmobilding hebt zitten (geloof dat de fleischmann 1:87-versie uit dezelfde tijd toch wel beter gedetailleerd is). Heb ooit zitten nadenken over eenzelfde project maar dan ombouwen naar een Poolse loc, gelukkig kakte dat idee alweer weg voordat ik feitelijk wat gekocht had... want ja, wat mot ik ermee. Voor je t weet rommel je jezelf een spoor 1-baan in en uh ja.
Rijden die dingen trouwens een beetje?

SirGresley

Ja die sh*t Märklin reclamewagens, in de tijd veel geld voor betaald en later krijgt ge er geen kl*ten euh euro meer voor!
En die verkopers maar zeggen dat ze zeldzaam en gewild gaan worden....
Ik heb er toen een paar gekocht maar toch voor veel te weinig geld weg gedaan.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Havoc

Citaat van: SirGresley op 22 december 2020, 13:28:11 PM
Ja die sh*t Märklin reclamewagens, in de tijd veel geld voor betaald en later krijgt ge er geen kl*ten euh euro meer voor!
En die verkopers maar zeggen dat ze zeldzaam en gewild gaan worden....
Ik heb er toen een paar gekocht maar toch voor veel te weinig geld weg gedaan.

Die zijn ideaal om op te leren zelf te schilderen. Ik weet het want ik heb er zo ook ooit gekocht... en niets mee gedaan :)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

 Waarom heb ik dit ooit gekocht? Daar probeer ik niet aan te denken  ;)