Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Type N NMBS, LS Models HO

Gestart door PeterVG, 17 april 2020, 13:04:10 PM

Decapod

Ik wacht met spanning op de beide sets uit tp IIIa (soms verkeerdelijk weergeven als tp II/III?!) met 4-cijferige nummering uit de periode 1941-1957. Ze zijn al besteld, maar ja ... wanneer hè  :-\ ;D ...

NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Michiel

Stevig laagje stof op dit draadje, maar toch...

In schaal N komen ook Nord Belg N rijtuigen uit in kit (zie foto van protoype), maar enkel met Franse SNCF decals. Ik zoek dus informatie om Belgische decals voor deze rijtuigen te kunnen maken. Waar kan ik hiervoor terecht? Bij de NMBS?

Zijn er hier die deze LSM H0 rijtuigen hebben, om gedetailleerde fotos van de zijwanden te maken met de beschrifting, opdat we er decals kunnen creeren voor schaal N?

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ACFI

Michiel,

kijk eens op spoorse zolder.

Patrick heeft voor de Nord Belge rijtuigen hoge resolutiefoto's op zijn site staan.

https://traintamarre.tassignon.be/inventaire_H0/inventaire_H0_new1.php?type=HKV#N

ACFI

PS. dankjewel patrick voor je prachtige zolder trouwens.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)