Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

just4fun

Succes met de zoektocht, Koen.
Ik dacht ergens in een post van u gelezen te hebben dat je preventieacviseur bent?
Dat zou dan toch redelijk moeten lukken, want dit zijn toch gezochte profielen?
Toitoi met zoeken en groet,
Paul

Koen

Bedankt Paul,

Ik ben inderdaad ook preventieadviseur. Alleen heb ik er geen goede ervaringen mee. Je bent in alle omstandigheden de "pispaal" zoals ze in Mechelen zeggen. Je staat altijd tussen twee partijen en niemand ziet je graag komen. Het is een heel ondankbare job.
Of ik dat dus nog wil doen, weet ik niet.
Enfin, misschien moet ik mij eens heroriënteren.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

#4037
 Je zal  ,vrees ik , niet de enige zijn die de komende weken - maanden dit nieuws zal krijgen , die verdomde corona maakt niet alleen levens stuk .  >:(

23 jaar in dienst geweest Koen , dat is een half (werk)leven , dat veeg je niet zomaar uit.
Ik hoop dat er iets op je pad mag komen dat je echt met hart en ziel zal mogen gaan doen , want op onze leeftijd tegen je zin nog gaan werken is allesbehalve leuk hé.

Veel sterkte en succes. ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Bedankt Erwin en Luc.
Dit zat al langer aan te komen. Ik heb ons bedrijf jaar na jaar zien aftakelen. Overname na overname, de vele keren dat de ideeën wijzigden na het veranderen van het management ...
Enfin,  niets aan te doen. We zullen er door moeten.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Ai, Koen ...
Met de trein pendelen is geen optie? Mechelen-Breda is nog een redelijke (ik dacht zelfs rechtstreekse) verbinding  ::)

Nu ja ... jouw profiel zal waarschijnlijk ook wel elders gewenst zijn. Succes met de aanpassing !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Oei, dat is geen goed nieuws Koen.
Maar ik had dezelfde bedenking als Gerolf : de trein als alternatief.
Wanneer dat toch geen optie is : veel succes met het vinden van een andere job !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Koen

Dit is inderdaad geen goed nieuws.
We gaan zien waar we uitkomen. Ik ga alvast proberen te onderhandelen en lukt het niet, wordt het een andere job.
De trein zou ook wel kunnen maar aangezien ik een firmawagen heb, komt de firma hier niet in tussen. Bovendien is het achter Breda en zou je nog ander openbaar vervoer moeten gebruiken om ter plaatse te geraken. Ik vrees dat ik dan nog langer onderweg ben dan met de wagen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

mardig23

In ideale omstandigheden is sporen van Mechelen naar Breda net geen uur.
Maar je moet van Leest naar het station, en Breda is groot hoor...

Met de auto is dat ook geen doen, want je zit minstens 3 uur per dag in de auto, en je rijdt meer brandstof op dan goed is.
Je doet daarmee +3000km per maand, en dus zonder firmawagen kost je dat een smak geld.
(ola, ondertussen zie ik dat je die wel hebt, dat scheelt in centen alvast iets!)

Ik ben het eens met Koen, als er geen tegemoetkomingen komen van de werkgever is dit mission impossible.

Veel succes Koen, ik hoop dat je een nieuwe uitdaging vindt, die je in de tweede helft van je loopbaan een nieuwe boost kan geven. ;D


Mvg Karl

Koen

Citaat van: mardig23 op 08 juni 2020, 12:50:00 PM
In ideale omstandigheden is sporen van Mechelen naar Breda net geen uur.
Maar je moet van Leest naar het station, en Breda is groot hoor...

Met de auto is dat ook geen doen, want je zit minstens 3 uur per dag in de auto, en je rijdt meer brandstof op dan goed is.
Je doet daarmee +3000km per maand, en dus zonder firmawagen kost je dat een smak geld.
(ola, ondertussen zie ik dat je die wel hebt, dat scheelt in centen alvast iets!)

Ik ben het eens met Koen, als er geen tegemoetkomingen komen van de werkgever is dit mission impossible.

Veel succes Koen, ik hoop dat je een nieuwe uitdaging vindt, die je in de tweede helft van je loopbaan een nieuwe boost kan geven. ;D

Bedankt Karl.
Ik ben al over de helft hoor. Nog 12 jaar en dan ga ik op pensioen (als de wetgeving weer niet verandert).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Mijn eerste idee was verhuizen, maar wie wil er nu naar Nederland verhuizen?  ??? (behalve Nederlanders zelf, natuurlijk. Dat is logisch).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

krispy

sterkte Koen , kan ervan meespreken , 20 jaar en meer veegt ge zomaar niet weg
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Koen

Citaat van: doomslu op 08 juni 2020, 12:58:45 PM
Mijn eerste idee was verhuizen, maar wie wil er nu naar Nederland verhuizen?  ??? (behalve Nederlanders zelf, natuurlijk. Dat is logisch).

Sowieso niet. Met alle respect voor onze Noorderburen maar er is een enorm verschil in cultuur en mentaliteit. Dat mag ik dagelijks ervaren. Bovendien is ons huis in september afbetaald  ::).
En als ik dan toch zou verhuizen, zal het naar Frankrijk zijn. Terug naar de roots van mijn familie, de streek rond Lyon  :).

Citaat van: krispy op 08 juni 2020, 14:09:57 PM
sterkte Koen , kan ervan meespreken , 20 jaar en meer veegt ge zomaar niet weg

Bedankt Kris,

20 jaar veeg je inderdaad niet zomaar weg. Je voelt je gewoon als oud schroot aan de kant gezet. Dat doet pijn.
Ik ben de enige die van in het begin overblijft. Zelfs mijn managers zijn er minder lang dan ik. Maar ja, dat is blijkbaar van geen tel.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Havoc

Citaat van: doomslu op 08 juni 2020, 12:58:45 PMMijn eerste idee was verhuizen, maar wie wil er nu naar Nederland verhuizen?  ??? (behalve Nederlanders zelf, natuurlijk. Dat is logisch).

Vermits de meeste nederlanders naar hier verhuizen is dat inderdaad geen optie :D

Maar je kan richting Wuustwezel of Hoogstraten gaan. Ben je niet zo ver meer van Breda. Als je de antwerpse halve ring niet meer voorbij moet dan scheelt dat heel wat.

Mijn nicht en haar man die hebben dat gedaan. Daar was het ook op zijn werk: "we stoppen er hier mee maar jullie kunnen terug aan het werk in Zwitserland".  Die hebben eens diep adem gehaald en zijn vertrokken.

In elk geval, eender wat je beslist: veel succes ermee!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Citaat van: Koen op 08 juni 2020, 14:19:12 PM
20 jaar veeg je inderdaad niet zomaar weg. Je voelt je gewoon als oud schroot aan de kant gezet. Dat doet pijn.
Ik ben de enige die van in het begin overblijft. Zelfs mijn managers zijn er minder lang dan ik. Maar ja, dat is blijkbaar van geen tel.
Het enige wat telt voor een bedrijf zaijn hun cijfers, winstmarges en de hoeveelheid geld de bazen kunnen opstrijken.
Jij bent een nummer....    2 jaar geleden zat ik in en vergelijkbare situatie (maar met  "maar" 16 jaar dienst) en stortte de wereld in.
Maar  als je even wat afstand neemt en het anders bekijkt  vind je een nieuw evenwicht en uitdaging.  Als ik dat kan, dan kan jij dat ook, al zal het in het begin wel even heel erg pijnlijk zijn. 
SUCCES man !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.