Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Cubana

Gestart door Valentijn, 12 februari 2020, 14:25:41 PM

modelbaanHO

mooi resultaat !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Valentijn


Het dak ligt er, op naar het volgende karwei  :)

IMG_0870 (Groot) by valentijn, on Flickr
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

doomslu

Zeer fraai resultaat Valentijn!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Luc

Oufti!

Pierre

Knap werk ... en wat een prachtig resultaat. ;)
Groet Pierre.


Paulogic

Foto's van uw tuinhuis plaatsen en dan zeggen dat het een model is... jaja... oe durfde..

Goeie methode voor die dakpannen. Veel werk maar het resultaat is dan ook meer dan overtuigend.
Nu nog een kleine Cubaan erbij of zo'n oude felkleurige Amerikaanse automobiel...
mvg,
Paul(ogic)

Ronald

Valentijn, mooi man! Het idee, daar was ik nooit op gekomen :)

Klein (goed bedoeld) puntje; bij de gelaserde onderdelen is natuurlijk alles retestrak terwijl de rest juist "los" en rommelig is. Af en toe een kapotte jalouzie of kozijn zal het totaalplaatje zeker ten goede komen ;)

Valentijn


Merci.

Tja, Cubaantjes, dat wordt nog een ander verhaal.  Maar die komen zeker nog eens aangewandeld.  ;D

Geen probleem, suggesties helpen ons altijd vooruit.  Ik heb dus inderdaad nog wat werk voor de boeg. 
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Valentijn


Nog een detail foto van de dakpannen   :D

IMG_0868 (2) by valentijn, on Flickr
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Paulogic

Zelfs in detail lijkt het nog echter...

(ik twijfel toch nog aan uw tuinhuis, hoor... of is dat uw geheime Mancave ?)
mvg,
Paul(ogic)

mahtoska1

De dakpannen zijn inderdaad zeer overtuigend.

Gerolf

WOW ... mooi dak  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Valentijn


Tijd voor wat afwerking zoals buiten verlichting, ballustrades, toilet, koterijen, luikjes, ...

IMG_0941[1] by valentijn, on Flickr
IMG_0953[1] by valentijn, on Flickr
IMG_0952[1] by valentijn, on Flickr

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

SuSke

knap gebouwtje dat echt sfeer oproept.

en dat manneke zou ik toch eens naar de dokter sturen. die heeft een scharnier teveel in zijn arm, of zijn linkerschouder staat halverwege zijn borstkast ingepland  :-  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.