Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

doomslu

Hopelijk valt het nog mee, Raf.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

hopelijk wel ja maar dat zien we daar dan wel
ben al wat mensen tegen gekomen die het ook ondergaan hebben en die zeggen via de pols dat het mee valt
via de lies moet je een nacht daar blijven met een klem op  je lies om je ader af te klemmen
maar je moet veel drinken om die contrast vloeistof uit je lichaam te krijgen
maar je mag dan weer wel niet bewegen en uit bed dus gaat plezant worden voor een plasje te gaan doen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Pech, tijdens spuitwerk de rug geblokkeerd geraakt, heb al mogen komen naar de kinesist en morgen nog eens. das nie goe é.
Het ging weer eens wat beter, ze zeggen altijd met vallen en opstaan .
Den Eric.

Rangeerduivel

Citaat van: raf op 17 mei 2020, 09:43:51 AM
via de lies moet je een nacht daar blijven met een klem op  je lies om je ader af te klemmen

Die klem moet daar na de ingreep maar 20 minuten op blijven hé, niet de héle nacht! ::)
Via de lies ook al 2 keer meegemaakt, is allemaal niet zo erg...
maar de tweede keer kon hij met de sonde niet raken waar hij moest zijn, dus is het geeindigd op de operatietafel voor 4 overbruggingen.
Dan leggen ze u open met uw borstbeen tot op uw voorhoofd!

Dit allemaal om u wat moed in te spreken hé Raf!!! ;D ;D

;)

Havoc

Mijn zus hebben ze stents gezet via de pols. Maar het eerste onderzoek was via de lies. Die heeft dan toch niet met een klem rondgelopen. Maar ze kreeg wel een kaartje mee dat er een stop op de ader was gezet. Wat ze ook zei is dat het via de pols meer pijn deed dan via de lies. Maar ja, de ene zijn aders zijn de andere zijn aders niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 18 mei 2020, 17:06:11 PM
...via de lies. Die heeft dan toch niet met een klem rondgelopen.

de ene zijn aders zijn de andere zijn aders niet.
Je loopt niet rond met die klem hoor Johan, de klem spijkert uw heupen vast aan het bed zodat je zelfs geen halve milimeter kan bewegen!

En aders zijn gevoelloos, daar zitten geen zenuwen in, maar ze moeten eerst door uw vel (om't even waar), en dat kan soms zeer doen  :'(

;)

Chrisrail

#4026
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Havoc

Sorry mannen, mijn zus heeft niet met een klem aan het bed gelegen, geen speciaal drukverband, geen sumo pak. Enkel een speciale stop in de ader waar ze erdoor gegaan zijn (die oplost in het lichaam). En als zij mag kiezen dan terug via de lies en niet via de pols. Kan alleen zeggen wat haar mening is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 18 mei 2020, 19:58:25 PM
Sorry mannen, mijn zus heeft niet met een klem aan het bed gelegen, geen speciaal drukverband, geen sumo pak. Enkel een speciale stop in de ader waar ze erdoor gegaan zijn (die oplost in het lichaam). En als zij mag kiezen dan terug via de lies en niet via de pols. Kan alleen zeggen wat haar mening is.

't Is al goed hoor Johan, wij geloven U wel zulle jongen...! ;D ;D

;)

raf

hahahahaha bedankt voor de opbeurende info hahaha

mij kijg je toch niet bang hoor wat moet gebeuren moet nu eenmaal
en kijk de ene is Bv 10 jaar gelden en de andere 5 jaar maar op 5 jaar kan er veel veranderen .
wat wel is dat is als ze het via de pols doen je dezelfde dag nog naar huis mag
en via de lies moet je een nacht blijven

en ik slaap graag in mijn eigen bedje met wat waffen rondom mij .
nu wat verder met den hof 1/1 schaal wil ik nog gedaan hebben voor ik binnen moet

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Koen

Na 23 jaar dienst, sluit in oktober onze firma zijn deuren in Aartselaar. We worden niet ontslagen maar we moeten in Breda gaan werken. Elke dag pendelen tussen Leest en Breda, zit er voor mij niet in. Dit is voor mij in het beste geval anderhalf uur rijden, zonder file leed.
Dit wordt zoeken achter een nieuwe baan, vrees ik.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Chrisrail

#4031
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Citaat van: Chrisrail op 07 juni 2020, 16:15:31 PM
Oei, da's minder.  :(
Of misschien valt er wel iets beter uit de bus.  :-\ :-\
Alvast veel geluk bij het zoeken naar een nieuwe job.
Break a leg.  ;)

Bedankt Chris. De komende dagen ga ik onderhandelen om eventueel op afstand te werken. We zullen zien wat er uit de bus valt. Lukt dit niet, is veranderen van werk onvermijdelijk. Niet evident als je 23 jaar ergens werkt  :-X.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Chrisrail

#4033
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Dat kan ik begrijpen. Helaas is dit hier niet mogelijk. Het is of Breda of Loppem maar Loppem wordt niet toegestaan.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren